Har faktisk ikke ord, for en fantastisk måte å avslutte Blank triologien på❤️ Tusen takk for alt dere! Herregud som jeg har savnet Ella og Simen pluss Ragnar
Ja!
Känner på precis samma sätt.
Ella och Simen skulle jag kunna se mycket mer av. Absolut älskade den säsongen.
❤❤❤
Åååå
Det var fint da ?
statsminister
rooting for Ella to become prime minister!! so glad to see a glimpse of them again.
all in all, best season ending in Blank so far. Markus is finally happy❤️
gg sjøl!!
skal savne dette her
blæ
hadde det ikke vært gøy med en ny sesong med alle hovedpersonene om hvordan det går med de osv??????
Guttevalpen
Hmm. Vurderer sterkt å saksøke NRK for villedende reklame! Her sitter jeg i 8 uker og venter på hud og litt saftig klining og alt jeg får er ryggen til Markus noen ganger?? ??
gg alle sammen!??
N
Trodde også det skulle være litt mer sex scener
TYNT
Tynn historie, tynn slutt. Hele blank er jævlig tynt. Når det er sagt, var denne sesongen best. Fint med mannlig karakter.
N
Hvorfor ser du på hvis du er så misfornøyd? Ingen som tvinger deg, finnes masse andre serier du kan se! Jeg synes blank sesong 1 og 3 var helt fantastiske❤️
TYNT
Neinei, selvsagt ikke, men jeg ga Blank en sjanse. Man vet jo ikke om man liker det eller ikke før man har sett det.
elsk
Det forsidebildet til klippet da<3
B.
Ella og Simen!!! ? Elsker dem og elsker blank. Takk for tre helt fantastiske sesonger!
Budu
It was nice to see all the characters i will miss blank <3
zu
Herregud neeeeeei!!!
Jeg elsker Blank så mye, er så trist nå 🙁
Men klippen var perfeksjon, jeg gråter
Enig med @meh
Gjensynene på slutten var fint i seg selv, men når de først har valgt å lage helt enkeltstående sesonger, så synes jeg også denne sesongen burde fått en helt egen slutt. I hvert fall selve episoden i NRK TV, så kunne man eventuelt hatt et ekstra avsluttende klipp for hele serien her på nettsiden.
Det blir rart når fokuset brått tas vekk fra karakterene man har blitt glade i denne sesongen. Det kunne for eksempel slutta rundt 3:53 i dette klippet, da hadde Markus og Ida fått de siste ordene, og det ville vært en fullverdig avslutning på denne sesongens historie.
Selv om...
dette var en veldig fin slutt… så hadde det vært utrolig gøy med en gjensynsepisode neste år, bare en episode som varte i sånn 40 min? bare for å se hvordan ståa er
norske
Ok, kan vi nå ENDELIG få en serie som ikke spiller i Oslo-området?? Gjerne nord for Hamar også.
N
Har du sett Lovleg? Er på Vestlandet og er forsåvidt enig i at flere serier burde spilles inn i andre deler av landet
?
Lovleg ?
Mie
Ja,stemmer i Ns forslag. «Lovleg» på vestlandet er?. (Hei,og god jul, forresten, N ?)
Og «Nudes» foregår på Sørlandet, i Trøndelag i tillegg til i Oslo. Den var også ganske bra!
Men håper vi får en serie fra et av de nordligste fylkene!
Tuth
Kanskje komme til Trondheim? 😀
usikkerheten
Likte godt at slutten var såpass usikker og åpen. Selv om han og Ida virker å være 100% sikre på at de er ment for hverandre – hva kommer til å skje i tiden fremover? I tiden etter vgs før man er etablert med kids, stasjonsvogn og rekkehus, er det vanskelig å planlegge noe særlig lenger enn ett år frem. Og så treffer du plutselig den store kjærligheten – men så er det på feil sted og tidspunkt, og ikke kompatibelt med det du så for deg. Og hvilken vei skal du velge da?
Kristin
Størst av alt er kjærligheten! ❤️
Københavner
Det er tro kopi af even og isaks første morgen.
Samme position og samme farver på tøjet.
Even mørkeblå og til venstre som Markus og Isak grå og til højre som ida.. oh the references.. alle farverne selv sengetøj er meta
Peter?
Hvor er Peter?
Han havde kort hår - til venstre
Var i studiet med de andre
Marie
Tak fra Danmark?? Jeg kommer til at savne Blank og alle kommentarerne, som gør at man føler sig sammen om noget. Kjæmpe bra! Jättebra!
God jul?
C
Tusen takk for tre fantastiske sesonger ? God jul och gott nytt år ?
Hva skal jeg liksom se på nå? Ny sesong asap
Har faktisk ikke ord, for en fantastisk måte å avslutte Blank triologien på❤️ Tusen takk for alt dere! Herregud som jeg har savnet Ella og Simen pluss Ragnar
Känner på precis samma sätt.
Ella och Simen skulle jag kunna se mycket mer av. Absolut älskade den säsongen.
❤❤❤
Det var fint da ?
rooting for Ella to become prime minister!! so glad to see a glimpse of them again.
all in all, best season ending in Blank so far. Markus is finally happy❤️
skal savne dette her
hadde det ikke vært gøy med en ny sesong med alle hovedpersonene om hvordan det går med de osv??????
Hmm. Vurderer sterkt å saksøke NRK for villedende reklame! Her sitter jeg i 8 uker og venter på hud og litt saftig klining og alt jeg får er ryggen til Markus noen ganger?? ??
gg alle sammen!??
Trodde også det skulle være litt mer sex scener
Tynn historie, tynn slutt. Hele blank er jævlig tynt. Når det er sagt, var denne sesongen best. Fint med mannlig karakter.
Hvorfor ser du på hvis du er så misfornøyd? Ingen som tvinger deg, finnes masse andre serier du kan se! Jeg synes blank sesong 1 og 3 var helt fantastiske❤️
Neinei, selvsagt ikke, men jeg ga Blank en sjanse. Man vet jo ikke om man liker det eller ikke før man har sett det.
Det forsidebildet til klippet da<3
Ella og Simen!!! ? Elsker dem og elsker blank. Takk for tre helt fantastiske sesonger!
It was nice to see all the characters i will miss blank <3
Herregud neeeeeei!!!
Jeg elsker Blank så mye, er så trist nå 🙁
Men klippen var perfeksjon, jeg gråter
Gjensynene på slutten var fint i seg selv, men når de først har valgt å lage helt enkeltstående sesonger, så synes jeg også denne sesongen burde fått en helt egen slutt. I hvert fall selve episoden i NRK TV, så kunne man eventuelt hatt et ekstra avsluttende klipp for hele serien her på nettsiden.
Det blir rart når fokuset brått tas vekk fra karakterene man har blitt glade i denne sesongen. Det kunne for eksempel slutta rundt 3:53 i dette klippet, da hadde Markus og Ida fått de siste ordene, og det ville vært en fullverdig avslutning på denne sesongens historie.
dette var en veldig fin slutt… så hadde det vært utrolig gøy med en gjensynsepisode neste år, bare en episode som varte i sånn 40 min? bare for å se hvordan ståa er
Ok, kan vi nå ENDELIG få en serie som ikke spiller i Oslo-området?? Gjerne nord for Hamar også.
Har du sett Lovleg? Er på Vestlandet og er forsåvidt enig i at flere serier burde spilles inn i andre deler av landet
Lovleg ?
Ja,stemmer i Ns forslag. «Lovleg» på vestlandet er?. (Hei,og god jul, forresten, N ?)
Og «Nudes» foregår på Sørlandet, i Trøndelag i tillegg til i Oslo. Den var også ganske bra!
Men håper vi får en serie fra et av de nordligste fylkene!
Kanskje komme til Trondheim? 😀
Likte godt at slutten var såpass usikker og åpen. Selv om han og Ida virker å være 100% sikre på at de er ment for hverandre – hva kommer til å skje i tiden fremover? I tiden etter vgs før man er etablert med kids, stasjonsvogn og rekkehus, er det vanskelig å planlegge noe særlig lenger enn ett år frem. Og så treffer du plutselig den store kjærligheten – men så er det på feil sted og tidspunkt, og ikke kompatibelt med det du så for deg. Og hvilken vei skal du velge da?
Størst av alt er kjærligheten! ❤️
Det er tro kopi af even og isaks første morgen.
Samme position og samme farver på tøjet.
Even mørkeblå og til venstre som Markus og Isak grå og til højre som ida.. oh the references.. alle farverne selv sengetøj er meta
Hvor er Peter?
Var i studiet med de andre
Tak fra Danmark?? Jeg kommer til at savne Blank og alle kommentarerne, som gør at man føler sig sammen om noget. Kjæmpe bra! Jättebra!
God jul?
Tusen takk for tre fantastiske sesonger ? God jul och gott nytt år ?
Tack för Blank ♥️
ååh, elsker det. for en nydelig serie <333333
Jeg klarer ikke å slutte å se på dette klippet❤️?
Drit spyt håber det varer på ekte❤️❤️
Såå bra???
Bra men det burde være aldersgrense på