Det har varit massa S2 referenser. Pappa i London, chokladmjölk, prat om ulovlig prostitusjon och i det här klippet säger de att de ska ligga i sängen hela dagen. Precis som Noora & William. #joda
Nei
Nu kan man ikke lægge billeder op men de passer farvemæssigt til isak even det ene udelukker ikke de andre referencer even-markus og isak-ida i tøjfarve, position og måde at ligge på.. skam reference uanset men jeg ser også markus og ida som mere holdbare og netop ikke escape til london men lige her meget langt fra den distance der var mellem noora og william og den overflade deres forhold efterfølgende blev portrætteret william vendte ikke engang hjem til hende efter hun forsvandt først på bestiling nei nei
samme historie - ikke samme fortolkning
og referencen til Bridget Jones – også en stolthed og fordom fortolkning
? jaaa
Savn ass ?❤️❤️❤️
Hæ
Hvor?
Københavner
I start scene, de ligger som Even og Isak i sengen <3<3<3
Bare ligge her
er det ikke William og Noora? dette er jo William og Noora på landet – på en måde …
Københavner
Nei de ligger i hoodie i stribet sengetøj den der gule gardiner scene mente ikke noora og william de er heller ikke match made in heaven efterfølgende det var isak og even.. de blev kærester og flyttede sammen. Noora endte ensom i london ikke samme feel som her..
samme historie - ikke samme fortolkning
stolthed og fordom – Jane austen inspiration 🙂
Hæ
Åja, sånn.
julie
åååååååååå okay beste slutten noensinne <3
Love
Alt er love ?
Carl Johan
Ja, slik sluttet det.
Så kan vi stille oss spørsmålene: er åndslivet styrket eller svekket etter denne sesongen? Hva skjer med Fabrikken, den var kun en kulisse?
Kjære Carl Johan
God jul a?♥️♥️♥️
@Carl Johan
Gledelig jul Carl Johan ♥️ Måtte Gud velsigne deg og dine problemer ?⛪
Klart styrket
Med alle de mødre der nu vil se lidt mere positivt på deres sønners gamer-liv ☺️❤️
Solsikkejenta
This; ❤️
gg
Slutt
Nå kan jeg endelig begynne å fokusere på mitt eget liv igjen lol
♡
Ella og Simen ?
Fine
Elsker Ella og Simen. Var knust når ikke vi fikk se dem mer i 2 sesong
Københavner
Perfekt slutning med hilsener ihhh hvor er de søte.. God juuuuul
KME
Ja ❤️
Growing up and everything. Opturs avslutning.
Ida er bra og veldig voksen i sin tilgång til tingene. Markus med. Det ville være så lett at sige «dang it – nu er jeg med Ida, då skal jeg bli her hvor jeg er» – men det gør ikke han. Han vælger at være voksen og dra til intervju. Face the realities, selvom det er svært.
Og alle dem som elsker ham bakker op om ham. Han er ikke alene. End ikke, om han faktisk vælger at bli i Trondheim.
Og cool flashback til alle de fine karaktererne fra tidligere Blank sesonger ❤️
Go´ jul alle sammen herinde på Blank-kommentarsporet. Hopas at ni har en bra tid. Og selvom det måske er en hård tid for dig lige nu, så kan de vende og blive meget bedre. ❤️❤️❤️ Hang in there og tro på dig selv.
Københavner
Tak det behøvede jeg, frygter 2020 blir samme som 2019 og den har ikke været god, krydser så fingre for en retssag mod en iskold type jeg står overfor bare løser sig
??
Herregud for en fin og koselig slutt!!???
gg ?
wish the series didn’t end here but it was beautiful
Åhhhh
???❤️❤️❤️ nydelig – kommer til å savne?
elsker blank
Tak for en fantastisk slutning. Ella som statsminister og Simen som -frue – elsker det
Mary
❤️❤️❤️
Kat
Kæmpe ros til de dygtige folk bag Blank! Så flot udført❤️❤️❤️❤️
Cecilie
Åh, jeg griner både på dansk og norsk ❤️
Hva skjer videre?
Hvorfor er avslutningshilsenen på svensk? Frampek?
øh
altså….. svensk har vært et tema i denne sesongen??? derfor. dette er jo slutten, det er ganske tydelig. så ikke noe frempek
Lina
På svenska, med lite felstavning ?
Haha
Jag trodde det var norska ?
??
Det var vel fordi Ida og Markus tulle-snakket på svensk.
scary canary
Thank you so much to everybody behind Blank. You created something so special for young adults to look to for comfort and hope. Season one meant so much to me. After a 1 year gap year turned into 3, I felt totally lost and confused about the direction of my life – to study or to travel? If I studied, what would I study? I was literally blank. And then came Ella. With all of the same problems and then some. I didn’t feel alone in my confusion anymore. Your dedication to creating characters that were realistic and relatable is unparalleled. Ella, Zehra and Markus grew to feel like friends by the time their seasons ended, and I’m sad that Blank is finished in it’s entirety. Merry Christmas! ?
Lilli
Denne var fin da ? De er jo bare så utrolig søte alle sammen ?
Takk for BLANK som ga go’følelsen ….. også til jul da ??
D
Är blank över för alltid nu?? gråter lite, 3 fantastiska säsonger
❤❤❤
Vil se mer E og S ❤
Iris
For en flott slutt ? Har virkelig likt å være med på Markus sitt liv en periode og litt lei meg det er ferdig, men glad vi forlater han på et bedre punkt. Så fint å se de andre blank-karakterene, Ragnar er daglig leder og Ella skal bli statsminister ? Tusen takk til alle skuespillere og dere bak kulissene, det har vært en flott sesong ? God jul och gott nyttår til dere og kommentarfeltet!
Lærerinne
Måtte inn og sjå sesongavslutningane på sesong 1 og 2 no… Tusen takk for ein fantastisk serie❤️❤️ god jul!
R
❤️?❤️ GG
Mer enn en klisjé
Ok, så fikk de hverandre. Men enda viktigere, så fant Markus noen som så han og som ga han motivasjon til å strekke seg som menneske. Denne sesongen har på en helt fantastisk fin måte vist oss hvordan vi formes av andres blikk – på godt og vondt. Og hvordan man kan finne tilbake til seg selv gjennom gode, trygge relasjoner. Noen ganger må vi bli sett og forstått av andre før vi klarer se og forstå oss selv. Derfor er Markus + Ida mer enn en happy ending på det romantiske planet.
❤️❤️
Godt formulert! Helt enig :)))
Mie
Så godt sagt ?♥️
En
Rar episode.
Nøkkelost
Elsker måten de avslutter konseptet på her! Det er ikke slik at karakterene startet med å være «blank» og ender opp med å være sikre på alt og ha en ferdig planlagt, perfekt fremtid. Alle karakterene finner ut det vi ungdommer må skjønne; vi har faktisk god tid! Det er aldri for sent å snu eller bytte retning, vi må ikke vite hva vi vil bli, og hvis vi vet det, er det mulighet for å ombestemme seg senere også. Livet ordner seg, selv om det kanskje ikke blir slik som du så for deg på vitnemålsutdelinga! Fantastisk konsept, tre flotte sesonger og en helt rå avslutning. Er rørt og stolt over NRK og mennesker som møter ungdom gjennom disse seriene!!! God jul och gott nyttår til både redaksjon og seere!❤️
åh ja
Det var fint skrivet!
god jul och gott nytt år ❤️
beste sesong til nå
Det var smart å bruke erfarne og kompetente skuespillere til alle de sentrale rollene. Dessuten var det et godt grep å flytte handlingen ut av Oslo – det har gjort historien mer ekte, troverdig og almenngyldig.
-
Ragnar<3
Silje K
Takk for alt folkens! ❤️ håper vi snakkes igjen! God jul og godt nytt år! ?
Anonym
Åå den siste sangen heter The Floor Is Lava, akkurat som den leken M og I lekte i butikken
Anonym
awww
Gratulerer
Takk! Det var kjempeinteressant å følge, veldig godt fortalt og skuespillerne er flotte. Det finnes første gang jeg ser på en serie med dette temaet, dere er så flinke! God Jul til alle.
Københavner
Takk for kampen alle i gode blank skrivere, god jul og godt nytår, signere ud herfra syden.. nu vil jeg nyde solen og glemme alt om stilstand i livet og dårlige beslutninger <3
Selv tak og god jul
Håber livet overrasker dig på den gode måde i 2020 københavner
@selvtak og god jul
Åhr tak og ilm sender masser god nytårskarma og julefred din vej ☺️❤️?
❤️❤️❤️
ÄLSKAR BLANK!!
? Blank er best!! ?
Takk, NRK!! ?
se det er sådan man slutter en sæson folkens!
dette var så fint!
PS Simen og Ella er stadig mine couple-favoritter men Markus/ Alfred Ekker Strande er helt klart min main favorit – hvilket talent!
ja
enig! han er fremragende!
Ella og Simen
Vil ha egen serie med dem❤️❤️❤️
Mie
Å rømme fra alt for å kvele panikken
Når russetid blir like fjernt som antikken
Mens du sitter fast der, det ble tematikken
For seriens tredje og beste sesong
En sårhet som skjulte seg bak all komikken
Når dama sa «pause» og lot deg i stikken
Fra kulest til han som visst aldri rakk trikken
Og lufta gikk ut av din ego-ballong
En ny venn som driter i sex-statistikken
Og mulighet vunnet og tapt på Fabrikken
No’n anstrengte møter på Kiwi- butikken
Et mislykket hei på en gråværs perrong
Det sviket som lå i den søte musikken
I all den kjemien,i blikk og mimikken
Du fikk og du mista,men oppdaget skikken
med «unnskyld» , «forlåt» og en ydmyk sjargong ?
Mie
Hvis noen lurer på om det var vanskelig å skrive dette diktet uten å ta med «pikken» , «dong» eller «tampong» for å få det til å rime,så er svaret ja. Men det gikk an!
Anda
Eg kjem til å sakne dikta dine, Mie! Både frå kommentarfelta i Lovleg og i Blank. Kven skal lage kvardagspoesi no?
HG
god jul til deg Mie og takk for alle fine og morsomme dikt!
Mie @HG
God jul,og tusen takk for at du har lest de ?
Tusen takk!
Denne sesongen har bare vært helt utrolig bra, en Berg-og-dal-bane av følelser, men utrolig bra! Den har engasjert, og det er takket være gode serieskapere og dyktige skuespillere.
gg❤️
Gg
Tusen takk Blank for en fantastisk sesong! Er så glad for at vi fikk en sesong om en gutt, og ekstra bra med gamingen. Opplever at veeeldig mange gamer, så på tide å få det med i serier! Glad for å se Zehra i studio også ?
Lille panter
Så herlig slutt da! ? Ønsker alle her en riktig god jul! Alle kommentarene deres har bidratt til en rikere og enda bedre opplevelse av serien.Tusen takk for kloke, morsomme, spontane, rare og søte kommentarer alle sammen. Dette blir jo nesten litt som en familie ❤
meh
Sikkert mange som er uenige – men jeg synes det var skikkelig teit å ta inn de andre Blank karakterene rett før rulleteksten. Denne sesongen har vært på
et helt annet nivå mht historiefortelling og troverdige karakterer, så typene fra s1&2 virker bare helt malplasserte- jeg bryr meg ikke om dem lenger. Men viktigst – det grepet der bryter med illusjonen om at dette er en ekte historie med virkelige mennesker, og passer ikke inn i en fortelling som ellers har vært 100% troverdig og gjenkjennelig! Peace out.
Til Meh
Jeg er helt uenig. Digger de andre, spesielt Ella og Simen. Syns der var utrolig fint å se dem igjen. Kjempefin avslutning – som å få si hade til alle❤️
HG
Takk for en fantastisk sesong ?
Mie
Tusen takk for følget,dere. Det har vært en overraskende god sesong, et høyt hakk over de to forrige.
Og det samme vil jeg si om kommentarfeltet. Et mye hyggeligere sted å være enn tidligere, dere har gjort dette til en interessant, morsom ,klok og fin krok av internettet.
Tusen takk,og god jul og godt nyttår!
Og om noen er interessert,så er vi en liten gjeng som skal gjøre «realtime rewatch» av Lovleg sesong 2 i vinter, (starter i månedsskiftet januar/februar og varer ut i april) så bli gjerne med og join oss i kommentarfeltet der også fra dag til dag ?✌️
hele episoden
Lik hvis du også pleier å se hele ukens episode sammenhengene på Søndag, selv om du ikke har misset så mye som et eneste sekund eller melding fra før!??♂️
Blankisover
??❤ god jul
T
Synes fortsatt sesong 2 var best.
Cosmos
Åh vad jag älskade klippen på slutet! Det var ett riktigt gott sätt att knyta ihop säcken på 🙂
Tack så mycket Blank för att vi har fått vara med på dessa resor, och tack alla som jobbat med serien, alla säsonger, ni äger <3
Mysterilena
JA, JA OG JAAAA! Helt perfekt herregud. Det var faktisk helt nydelig. Dere har virkelig overgått dere selv. Var litt misfornøyd etter siste episode da jeg trodde det bare skulle bli happy ending med ida og ingen virkelig begynnelse for Markus. Gud, dette ga meg en helt spesiell følelse. Håper virkelig dere kommer igang med en sesong 4, for dette var virkelig GULL.
Mida
Jeg gråter og det er sjukt trist at det hele er over, men dette siste klippet og hele sesongen generelt har vært så nydelig at det er ikke så farlig?
Markus/Alfred i skam
I Skam sæson 2 episode 3, 4:41, ser vi Markus??
Ida
Nä? Du måste mena nån annan tid?
Hva?
Forstår ikke hvad du mener:)
Ida
Oj, trodde du menade i Blank!
Signe Borup
Tusind TAK for 3 gode sæsoner! Kommer til at savne Blank! ???
Det jo isak og even i start <3
jaaa<3
Nä, det var ju William o Noora. ?❤️
Nei nei gule gardiner scene
Det har varit massa S2 referenser. Pappa i London, chokladmjölk, prat om ulovlig prostitusjon och i det här klippet säger de att de ska ligga i sängen hela dagen. Precis som Noora & William. #joda
Nu kan man ikke lægge billeder op men de passer farvemæssigt til isak even det ene udelukker ikke de andre referencer even-markus og isak-ida i tøjfarve, position og måde at ligge på.. skam reference uanset men jeg ser også markus og ida som mere holdbare og netop ikke escape til london men lige her meget langt fra den distance der var mellem noora og william og den overflade deres forhold efterfølgende blev portrætteret william vendte ikke engang hjem til hende efter hun forsvandt først på bestiling nei nei
og referencen til Bridget Jones – også en stolthed og fordom fortolkning
Savn ass ?❤️❤️❤️
Hvor?
I start scene, de ligger som Even og Isak i sengen <3<3<3
er det ikke William og Noora? dette er jo William og Noora på landet – på en måde …
Nei de ligger i hoodie i stribet sengetøj den der gule gardiner scene mente ikke noora og william de er heller ikke match made in heaven efterfølgende det var isak og even.. de blev kærester og flyttede sammen. Noora endte ensom i london ikke samme feel som her..
stolthed og fordom – Jane austen inspiration 🙂
Åja, sånn.
åååååååååå okay beste slutten noensinne <3
Alt er love ?
Ja, slik sluttet det.
Så kan vi stille oss spørsmålene: er åndslivet styrket eller svekket etter denne sesongen? Hva skjer med Fabrikken, den var kun en kulisse?
God jul a?♥️♥️♥️
Gledelig jul Carl Johan ♥️ Måtte Gud velsigne deg og dine problemer ?⛪
Med alle de mødre der nu vil se lidt mere positivt på deres sønners gamer-liv ☺️❤️
This; ❤️
gg
Nå kan jeg endelig begynne å fokusere på mitt eget liv igjen lol
Ella og Simen ?
Elsker Ella og Simen. Var knust når ikke vi fikk se dem mer i 2 sesong
Perfekt slutning med hilsener ihhh hvor er de søte.. God juuuuul
Ja ❤️
Growing up and everything. Opturs avslutning.
Ida er bra og veldig voksen i sin tilgång til tingene. Markus med. Det ville være så lett at sige «dang it – nu er jeg med Ida, då skal jeg bli her hvor jeg er» – men det gør ikke han. Han vælger at være voksen og dra til intervju. Face the realities, selvom det er svært.
Og alle dem som elsker ham bakker op om ham. Han er ikke alene. End ikke, om han faktisk vælger at bli i Trondheim.
Og cool flashback til alle de fine karaktererne fra tidligere Blank sesonger ❤️
Go´ jul alle sammen herinde på Blank-kommentarsporet. Hopas at ni har en bra tid. Og selvom det måske er en hård tid for dig lige nu, så kan de vende og blive meget bedre. ❤️❤️❤️ Hang in there og tro på dig selv.
Tak det behøvede jeg, frygter 2020 blir samme som 2019 og den har ikke været god, krydser så fingre for en retssag mod en iskold type jeg står overfor bare løser sig
Herregud for en fin og koselig slutt!!???
wish the series didn’t end here but it was beautiful
???❤️❤️❤️ nydelig – kommer til å savne?
Tak for en fantastisk slutning. Ella som statsminister og Simen som -frue – elsker det
❤️❤️❤️
Kæmpe ros til de dygtige folk bag Blank! Så flot udført❤️❤️❤️❤️
Åh, jeg griner både på dansk og norsk ❤️
Hvorfor er avslutningshilsenen på svensk? Frampek?
altså….. svensk har vært et tema i denne sesongen??? derfor. dette er jo slutten, det er ganske tydelig. så ikke noe frempek
På svenska, med lite felstavning ?
Jag trodde det var norska ?
Det var vel fordi Ida og Markus tulle-snakket på svensk.
Thank you so much to everybody behind Blank. You created something so special for young adults to look to for comfort and hope. Season one meant so much to me. After a 1 year gap year turned into 3, I felt totally lost and confused about the direction of my life – to study or to travel? If I studied, what would I study? I was literally blank. And then came Ella. With all of the same problems and then some. I didn’t feel alone in my confusion anymore. Your dedication to creating characters that were realistic and relatable is unparalleled. Ella, Zehra and Markus grew to feel like friends by the time their seasons ended, and I’m sad that Blank is finished in it’s entirety. Merry Christmas! ?
Denne var fin da ? De er jo bare så utrolig søte alle sammen ?
Takk for BLANK som ga go’følelsen ….. også til jul da ??
Är blank över för alltid nu?? gråter lite, 3 fantastiska säsonger
Vil se mer E og S ❤
For en flott slutt ? Har virkelig likt å være med på Markus sitt liv en periode og litt lei meg det er ferdig, men glad vi forlater han på et bedre punkt. Så fint å se de andre blank-karakterene, Ragnar er daglig leder og Ella skal bli statsminister ? Tusen takk til alle skuespillere og dere bak kulissene, det har vært en flott sesong ? God jul och gott nyttår til dere og kommentarfeltet!
Måtte inn og sjå sesongavslutningane på sesong 1 og 2 no… Tusen takk for ein fantastisk serie❤️❤️ god jul!
❤️?❤️ GG
Ok, så fikk de hverandre. Men enda viktigere, så fant Markus noen som så han og som ga han motivasjon til å strekke seg som menneske. Denne sesongen har på en helt fantastisk fin måte vist oss hvordan vi formes av andres blikk – på godt og vondt. Og hvordan man kan finne tilbake til seg selv gjennom gode, trygge relasjoner. Noen ganger må vi bli sett og forstått av andre før vi klarer se og forstå oss selv. Derfor er Markus + Ida mer enn en happy ending på det romantiske planet.
Godt formulert! Helt enig :)))
Så godt sagt ?♥️
Rar episode.
Elsker måten de avslutter konseptet på her! Det er ikke slik at karakterene startet med å være «blank» og ender opp med å være sikre på alt og ha en ferdig planlagt, perfekt fremtid. Alle karakterene finner ut det vi ungdommer må skjønne; vi har faktisk god tid! Det er aldri for sent å snu eller bytte retning, vi må ikke vite hva vi vil bli, og hvis vi vet det, er det mulighet for å ombestemme seg senere også. Livet ordner seg, selv om det kanskje ikke blir slik som du så for deg på vitnemålsutdelinga! Fantastisk konsept, tre flotte sesonger og en helt rå avslutning. Er rørt og stolt over NRK og mennesker som møter ungdom gjennom disse seriene!!! God jul och gott nyttår til både redaksjon og seere!❤️
Det var fint skrivet!
god jul och gott nytt år ❤️
Det var smart å bruke erfarne og kompetente skuespillere til alle de sentrale rollene. Dessuten var det et godt grep å flytte handlingen ut av Oslo – det har gjort historien mer ekte, troverdig og almenngyldig.
Ragnar<3
Takk for alt folkens! ❤️ håper vi snakkes igjen! God jul og godt nytt år! ?
Åå den siste sangen heter The Floor Is Lava, akkurat som den leken M og I lekte i butikken
awww
Takk! Det var kjempeinteressant å følge, veldig godt fortalt og skuespillerne er flotte. Det finnes første gang jeg ser på en serie med dette temaet, dere er så flinke! God Jul til alle.
Takk for kampen alle i gode blank skrivere, god jul og godt nytår, signere ud herfra syden.. nu vil jeg nyde solen og glemme alt om stilstand i livet og dårlige beslutninger <3
Håber livet overrasker dig på den gode måde i 2020 københavner
Åhr tak og ilm sender masser god nytårskarma og julefred din vej ☺️❤️?
ÄLSKAR BLANK!!
Takk, NRK!! ?
dette var så fint!
PS Simen og Ella er stadig mine couple-favoritter men Markus/ Alfred Ekker Strande er helt klart min main favorit – hvilket talent!
enig! han er fremragende!
Vil ha egen serie med dem❤️❤️❤️
Å rømme fra alt for å kvele panikken
Når russetid blir like fjernt som antikken
Mens du sitter fast der, det ble tematikken
For seriens tredje og beste sesong
En sårhet som skjulte seg bak all komikken
Når dama sa «pause» og lot deg i stikken
Fra kulest til han som visst aldri rakk trikken
Og lufta gikk ut av din ego-ballong
En ny venn som driter i sex-statistikken
Og mulighet vunnet og tapt på Fabrikken
No’n anstrengte møter på Kiwi- butikken
Et mislykket hei på en gråværs perrong
Det sviket som lå i den søte musikken
I all den kjemien,i blikk og mimikken
Du fikk og du mista,men oppdaget skikken
med «unnskyld» , «forlåt» og en ydmyk sjargong ?
Hvis noen lurer på om det var vanskelig å skrive dette diktet uten å ta med «pikken» , «dong» eller «tampong» for å få det til å rime,så er svaret ja. Men det gikk an!
Eg kjem til å sakne dikta dine, Mie! Både frå kommentarfelta i Lovleg og i Blank. Kven skal lage kvardagspoesi no?
god jul til deg Mie og takk for alle fine og morsomme dikt!
God jul,og tusen takk for at du har lest de ?
Denne sesongen har bare vært helt utrolig bra, en Berg-og-dal-bane av følelser, men utrolig bra! Den har engasjert, og det er takket være gode serieskapere og dyktige skuespillere.
gg❤️
Tusen takk Blank for en fantastisk sesong! Er så glad for at vi fikk en sesong om en gutt, og ekstra bra med gamingen. Opplever at veeeldig mange gamer, så på tide å få det med i serier! Glad for å se Zehra i studio også ?
Så herlig slutt da! ? Ønsker alle her en riktig god jul! Alle kommentarene deres har bidratt til en rikere og enda bedre opplevelse av serien.Tusen takk for kloke, morsomme, spontane, rare og søte kommentarer alle sammen. Dette blir jo nesten litt som en familie ❤
Sikkert mange som er uenige – men jeg synes det var skikkelig teit å ta inn de andre Blank karakterene rett før rulleteksten. Denne sesongen har vært på
et helt annet nivå mht historiefortelling og troverdige karakterer, så typene fra s1&2 virker bare helt malplasserte- jeg bryr meg ikke om dem lenger. Men viktigst – det grepet der bryter med illusjonen om at dette er en ekte historie med virkelige mennesker, og passer ikke inn i en fortelling som ellers har vært 100% troverdig og gjenkjennelig! Peace out.
Jeg er helt uenig. Digger de andre, spesielt Ella og Simen. Syns der var utrolig fint å se dem igjen. Kjempefin avslutning – som å få si hade til alle❤️
Takk for en fantastisk sesong ?
Tusen takk for følget,dere. Det har vært en overraskende god sesong, et høyt hakk over de to forrige.
Og det samme vil jeg si om kommentarfeltet. Et mye hyggeligere sted å være enn tidligere, dere har gjort dette til en interessant, morsom ,klok og fin krok av internettet.
Tusen takk,og god jul og godt nyttår!
Og om noen er interessert,så er vi en liten gjeng som skal gjøre «realtime rewatch» av Lovleg sesong 2 i vinter, (starter i månedsskiftet januar/februar og varer ut i april) så bli gjerne med og join oss i kommentarfeltet der også fra dag til dag ?✌️
Lik hvis du også pleier å se hele ukens episode sammenhengene på Søndag, selv om du ikke har misset så mye som et eneste sekund eller melding fra før!??♂️
??❤ god jul
Synes fortsatt sesong 2 var best.
Åh vad jag älskade klippen på slutet! Det var ett riktigt gott sätt att knyta ihop säcken på 🙂
Tack så mycket Blank för att vi har fått vara med på dessa resor, och tack alla som jobbat med serien, alla säsonger, ni äger <3
JA, JA OG JAAAA! Helt perfekt herregud. Det var faktisk helt nydelig. Dere har virkelig overgått dere selv. Var litt misfornøyd etter siste episode da jeg trodde det bare skulle bli happy ending med ida og ingen virkelig begynnelse for Markus. Gud, dette ga meg en helt spesiell følelse. Håper virkelig dere kommer igang med en sesong 4, for dette var virkelig GULL.
Jeg gråter og det er sjukt trist at det hele er over, men dette siste klippet og hele sesongen generelt har vært så nydelig at det er ikke så farlig?
I Skam sæson 2 episode 3, 4:41, ser vi Markus??
Nä? Du måste mena nån annan tid?
Forstår ikke hvad du mener:)
Oj, trodde du menade i Blank!
Tusind TAK for 3 gode sæsoner! Kommer til at savne Blank! ???