De har svært ved at lære det. Peter gider ikke mere. Kunne være en metafor – Jakob har funde på en plan så Zehra bliver interesseret i Petter igen ved at lade som om at Selv tog ham er back together – men i virkeligheden er det Jakob som vil have Selma? Okay kom med fakta nu – det har holdt på længe nok 🙂
Okay så Jakob lærer de andre at spille snyd
Altså se selmas instastory 🙂 det er der de spiller snyd
Malin
Uppdaterar och uppdaterar! Vill ha mer! Vi måste väl få mer ikväll? Kan de snääällla prata ut?!
Hehej
Jeg har det helt på samme måde!!
?♀️
Selma sin instastory ?? Hun filmer BARE Petter jo, selv når hun nevner Hans Olav. Jeg lukter sjalusidrama.
Hvor er den?
Er den på profiler?
oj
han skulle legge til en H eller en A, da må jeg si at jeg la til et WOW!!! Det blir dramatisk tror jeg
Hvordan?
Hvad er a og h!
C
Toner! ??
Hildegunn
Så søte alle guttene i bandet er 🙂
Hvorfor synes Jakob det er så for kort
Vil han gerne være alene med zehra?
Alle elsker zehra ?
Eller?
:o
Folkens, jeg har en teori: kanskje noe skjer med Amina i morgen som gjør at Petter kjører Z til Oslo igjen?
De har svært ved at lære det. Peter gider ikke mere. Kunne være en metafor – Jakob har funde på en plan så Zehra bliver interesseret i Petter igen ved at lade som om at Selv tog ham er back together – men i virkeligheden er det Jakob som vil have Selma? Okay kom med fakta nu – det har holdt på længe nok 🙂
Altså se selmas instastory 🙂 det er der de spiller snyd
Uppdaterar och uppdaterar! Vill ha mer! Vi måste väl få mer ikväll? Kan de snääällla prata ut?!
Jeg har det helt på samme måde!!
Selma sin instastory ?? Hun filmer BARE Petter jo, selv når hun nevner Hans Olav. Jeg lukter sjalusidrama.
Er den på profiler?
han skulle legge til en H eller en A, da må jeg si at jeg la til et WOW!!! Det blir dramatisk tror jeg
Hvad er a og h!
Toner! ??
Så søte alle guttene i bandet er 🙂
Vil han gerne være alene med zehra?
Eller?
Folkens, jeg har en teori: kanskje noe skjer med Amina i morgen som gjør at Petter kjører Z til Oslo igjen?