Zehra får en telefon i morgen kveld om at det har skjedd noe med Amina..
x
huff, det er godt mulig.. satser på et det går bra med henne 🙁
Krystall
Oj, den tenkte eg ikkje på. Uff!! Eg tippa av en el anna grunn må Zehra reise frå hytta, men først når du skreiv den kommentaren så ringer kanskje Céline om noko alvorleg. Selma syns eg ingenting om, virka så ubehagelig mot Zehra.
1.kmt
Wooohhhooowwww 1.kmt
Jeg får hjemve
efter musik
Mm
Da må det komme flere klipp i kveld gitt
Instastory
Lagt ut ganske mye på instastoryene til hernandez og selma ☺️?? La forresten merke til en ting på instastoryen til selma, ser ut som zehra sitter og spiser, trodde hun fasta nå… ? kan jo såklart hende hun har fått mensen eller noe, så det er derfor hun spiser ☺️
Åååh
PETTEEEER <333
Det kommer til at ske!
B
Nei det gjør det ikke. meg tanke på at petter ble introdusert så tidlig så er det ikke han hun ender opp med om hun ender opp med noen som helst. dette handler bare mere om Z og hvordan hun får seg kjæreste. Det bygger opp hvordan hun utvikler seg ut fra forventninger og hva hun egentlig vil her i verden.
?
MÅ det være enten eller?
Så sygt dejligt at se alle
glæder mig til mere. Så mange små hints bare i det lille klip!
de gør det - tjek blomsten i youtubevideoen
det er jo Zehra han spørger nu – are you over me?
eli
youtube?
Krystall
Kvifor legg ikkje Blank YouTube videoen inn på sida her viss den er viktig?? Tåpelig.
Blomst
Hvad med blomsten?
...
Hvilken blomst ?
blomsten og fuglene er baggrunden på header med Zehra
tjek den første trailer som blev lagt ud her – gul tulipan med røde striber og fugle der flyver
Krystall
Kor ser ein blomster og sommerfugler?
Ja!
Følte at videoen var til Zehra❤️
TT
Hold nu op et fedt sted …
scary canary
It almost looks as though Selma was glad Petter and Zehra were sitting and talking lol
scary canary
She smiles just a little as she walks towards them, like a «this was my plan all along» type of thing. I think we might have Noora/Yousef type situation happening again lol
jo nu sidder Jakob der i rødt
er det sådan at Jakob og Selma har noget kørende? Eller er Petter bare glad i sit band?
.
Synes absolutt ikke jeg ser det, men skulle virkelig ønske det! Synes heller hun virker mer: «Stakkars» Zehra tror hun har sjanse, men han er min, ikke noe stress… Tror det kommer til å bli kleint, på flere måter…Ser ikke helt hvor vi skal med dette? Skal Petter og Selma bare ble sammen igjen, skal A ringe og trygle Z hjem, og Z få for seg at hun ikke passer sammen med Hernandez og velge det trygge… Klippet heter «Venta lenge» og det har jeg gjort, men var ikke akkurat dette jeg hadde håpet på…
scary canary
I can see your point. Perhaps I’m just overly optimistic for Selma to be someone I can end up liking and for someone Zehra can be friends with eventually.
Altså
Jeg skjønner ikke hva jeg ser på lenger, det skjer jo ingenting
a
Are we looking at the same thing? Plenty just happened.
?
Billedet før man trykker play ? ååårhh
lmao
first
Cecilia
Nøj jeg er vildt træt af Selma… Det bliver en lang weekend
(;
Jakob er helt klart min favoritt!!
Too short!
Det var altfor kort klipp ass! Vil ha meeeeir! <3
(;
For håpe at det kommer et klipp senere i kveld
Selma er sjalu
Blikkene..
Jaaa
Jeg skriver under på den.
Hun virker sjalu og utspekulert.
hvis hun er jaloux er det på petter
hun vil have Zehra – er mit gæt
Di
Yessss det her tegner godt? MERE NU TAK
La dere merke til
Petter ga Selma flaska si å drikke av da de gikk ut av bilen. Flaskedeling gjør man bare med folk man er veldig komfortabel med ??♀️
.
Ja, la merke til det og ble bare trist…
men hun var i gul jakke
så hun faker den der par ting med Petter!
a
They’ve been friends since high school and used to date so it doesn’t seem too odd. Remember when we saw Selma fix Petter’s jumper in the cafeteria, and we all thought it was a sign they were dating but that ended up not being the case? It just might be the same thing. Fingers crossed 😀
?
Jeg klarer ikke å forstå om Selma er glad for å se dem sammen eller om hun er sjalu
...
Mit umiddelbare indtryk var jaloux ?
Suspense!!!
Samme her
tror det er en plan
at gruppen hjælper petter med at få Zehra tilbage ved at tvinge hende til at indse hun er vil med Petter ved at lade som om Selma og Petter er en ting
Pelma pælma
Det der hadde ikke jeg giddet å blande meg i
?
Pzehlma
Stemning
Elsker det!
Flere klip
Klippet der udkommer søndag kl. 6 varer 25 min. og vi har kun fået 15,5 min. så der kommer 10 min. klip mere i alt i dag og i morgen!
Alexandra
Der står da altid 25 min indtil afsnittet udkommer, så justeres tiden. MEN man kan jo håbe selvom de sidste kun blev ca. 18 min.
Tror ikke
Nej. Sidste gang stod der 18 minutter
Spennende
Wow sommerfugler i magen! Litt skummelt at de drakk av samme flaske. Litt vanskelig å tolke blikkene til Selma, men fantastisk hvordan Petter så etter Zehra og at han satte seg ved siden av henne. Fikk en deilig følelse av dette! ?
Cosmos
Ja, det måste ju betyda någonting att han såg på henne som han gjorde och satte sig bredvid.
Kanske är Petter och Selma så pass goda vänner att han öppnat sig för henne om sina känslor för Zehra? Om man kan vara så öppen med varandra kan man också kanske dela vattenflaska? 🙂
M
Skeptisk til Petter og Selma ?
S
Vil se Zehra synge<3
Gina
Ser ut som Skam-hytta i sesong 1 om Eva. Da Jonas, Isak og Eva dro på tur!
Eho
Jooo det tenkte jeg også med engang!
hmm
er ikke det skam-sesong1- hytta?
Ugh.
Jeg synes det virker så kleint når den gruppa henger sammen. Er de gode venner egentlig? Hvorfor er de så tafatte sammen? Kunne ønske vi kunne bli litt mer kjent med gruppas personligheter og at det kommer fram at de er faktisk kule. Synes det er ganske boring med Zehra/Petter-greia. Petter virker ganske kjedelig egentlig. Lurer mer på hva som skjer med Amina.
Haha
Nei, de er ikke kleine – de er musikknørder?
Velkjent
Haha! Typisk noen musikkmiljøer. Jeg hang med en sånn musikkstudent-gjeng da jeg var yngre, der mange hadde kjent hverandre lenge – og det sluttet ALDRI å være rart og kleint. Selv ikke en lang hyttetur kurerte det. Tafatt er virkelig ordet. Jeg var sikkert ikke noe bedre selv, jeg ble liksom «smittet» av stemningen, men har ikke opplevd at det er sånn så mange andre steder.
Jill
Oi Petter o hu deler på vannflaska?
Ok
Så kjedelig det har blitt
you
you’re boring
Julie R
OK! Petter og Selma deler flaske – 1 point. Men Petter kigger efter Zehra = 1 Point. Der er 2 meter til højre for Zehra i sofaen, men Petter skal squuuueeeze sig ind på de 70 cm til venstre, så han sidder tæt = 1 point. Og så kiiigger han på Zehra til allersidst. Det giver 3-1 hahaha
I øvrigt: Jeg kunne sagtens komme til at dele flaske med en eks kæreste uden at tænke over det. fordi dén form for fortrolighed nogle gange bare er der, hvis man var lidt længe sammen. betyder intet. Tror Selma er glad for at se Zehra og Petter sammen 🙂 Vi får se uh hu hu !
Jeppsi Pepsi
Min nåværende kjæreste ble lurt av at jeg og eksen delte flaske en gang av gammel vane, og trodde at det ikke var helt over mellom oss. Så feil kan man ta! Glad vi snakka sammen og oppklarte den misforståelsen, men kjenner jeg disse seriene rett, så er det ingen som har tenkt å snakke før helt til slutt, haha.
Ilz
God stemning!
Selma er
Selma er jævlig sjalu.
Solsikke
Trenger ikke drama jeg… må det alltid være det?
Trenger bare at Zehra finner seg selv, er åpen og tør å være seg…
Tar gjerne Petter/Zehra på kjøpet…
Cosmos
Är det bara jag som tycker det är konstigt att Selma svarar «tack» när en av grabbarna säger att det är fint där? Jag menar, vem svara «tack» på det?!
???
Er ikke hytta i Selmas families eie? Å si «takk» når noen gir et kompliment er helt naturlig….og selvfølgelig.
Hva svarer du når noen sier noe pent til deg? Jeg sier ihvertfall «takk».
Jay
Men han sa jo at området var fint, og tror ikke Selmas familie har plantet alle trærne der for å si det sånn… virker merkelig å si takk til det, hadde skjønt det om han sa at hytta var fin
Gud
Men Selma er veldig sånn sosialt korrekt, og jeg tror ikke det er uvanlig i noen kretser å si takk. Enig i at det er selvsentrert, men det er i tillegg kulturelt betinget. Middelklassen kan gjerne identifiseres med eiendelene sine.
Cosmos
Tack, det var precis det jag menade! Inte att det är konstigt att säga tack om man får en komplimang, men att det var konstigt i relation till det komplimangen syftade på 🙂
Cosmos
1. Han säger att det är fint där, inte att stugan är fin. Selma har väl varken byggt den eller gjort naturen vacker…?!
2. I samma situation anser jag att svara till exempel «Ja, visst är det fint» eller «Ja, det är en lyx att få komma ut hit då och då» eller «Ja, [den i familjen/släkten som köpt/byggt stugan] gjorde ett väldigt bra jobb». Att säga «tack som Selma gör känns lite självcentrerat. Det var ju ingen komplimang till HENNE.
Cosmos
Kanske är det ett Norsk kulturellt betingat svar på komplimanger. Jag vet bara att där jag kommer ifrån svarar man bara «tack» om komplimangen är direkt kopplad till någonting du själv presterat eller någonting annat som har att göra med dig personligen.
Kulturkrasj?
Men i alle dager – det handler ikke om å være selvsentrert 🙂 Det er en norsk høflighetsfrase: Det er helt normalt å svare takk når noen skryter av noe du eier og er stolt av, de eier vel tomten og hytten som står på den? Det du sier da er egentlig, «takk for komplimentet, så kjekt du synes det, jeg synes det også og jeg vet jeg er priviligert som får lov til ha tilgang til et slikt sted». Bare at nordmenn liker å holde det kort – hehe.
ja
Det Cosmos sa.
Tip
Følg med på Hernandez’ og Selmas instastory!
Petter og Zerha
Legg merke til hvordan Petter smiler til Zerha når ser henne npr han går ut av bilen. Legg også merke til hvordan Petter ser på og smiler til Zerha når du går ned trappa og han opp igjen. Selma er sjalu. Hun er ikke over Petter. Det skjer noe mellom Petter og Zerha som får Selma til å klikke. Det at de dele flaske trenger ikke bety noe.. ???
Blikket
Når han så etter henne
Håber på
klip-spam denne weekend???
Hmmm ...
Virker som om Selma vil få dem i prat. Tror helt ærlig at vi dømmer ho fort
bo (dæknavn, hvis jeg tager fejl)
Det siger du nu, men bare vent til vi ser hende som en djævle
tror mere Amina er djævlen
som klikker
Leter etter tegn
Godt og se at begge prøver å skape god stemning og at de arbeider fin sammen som før (P: kommer med et forslag, Z: «Føler ikke at det passer så godt», P: «Hvorfor ikke»). Ser også at de gjennom blikk og smil er oppmerksomme på hverandre. Dette blir en spennende helg!
PS: hva mener P i instastoryen sin når han tagger Zehra med bilde av en skjerm? Er det feil tekst? Disser han henne? I såfall også et tegn på at de kommer nærmere igjen!
han vil have Zehra til at se den youtube han har lavet
Takk, skjønner
De har faktisk laget en lyricsvideo. På ekte! Er det sånn som kidsa gjør?
Lingo-sukk
Skulle ønske de sang på norsk..
Er det sjarmerende eller cringe med engelsk med feil i?
Jeg cringet litt selv, unnskyld.
sucked into patterns that *look like you. (Eller er det ‘sucked into patterns. That looks like you’? fnis
thrown into faces that *look like you.
det er vel ok?
det er jo bare lige omvendt sucked in to faces =suck face og thrown into pattern – det er jo det de bliver hele tiden? adfærdsmønstre der er styret af stereotype opfattelser?
Lingo-sukk
Det er ikke det som er feil. Det er entall vs. flertall feil for looks / look.
Kunstnerisk kan de sucke og throw-e så mye de orker 🙂
nå det opdagede jeg sket ikke
måske må jeg nu betale min kandidat i engelsk tilbage 🙂 – var så optaget af indholdet jeg ikke tænkte over det. måske er det bare nemmere at synge?
og kunstnerisk må de også gøre med grammatik lige som de vil
se det er det som er så irriterende hvis man helst vil have snorlige orden i grammatikken 🙂 we just gotta lives with it 😉
Hm
What is dis
P og Z
Dette kan bli drama?❤️
Selmas story på insta
Nei, tenker på Zehra
N
Klarer ikke helt å bli klok på om Selma er sjalu eller om hun vil at de to skal prate sammen. Uansett tror jeg denne helgen kan by på mye følelser, misforståelser og konflikter. Følesregisteret har vært litt tamt siden de sto ved t banen og hørte på All of Me. Håper de klarer å vise litt følelser for hverandre og at handlingen og dramaet tar seg opp litt!❤️ Heia kjærligheten.
Sof
Kommer nok til å bli en klinsj mellom Selma og Zehra. Føler hun er sånn type jente som er veldig snill og hjelpsom i plenum (spesielt foran Petter, vil virke laidback og kul med det hele), men når hun er alene med Zehra kan det godt hende at klørne kommer frem og at hun ber Zehra om å holde seg unna
T
Det er et fint klip, men ikke helt det jeg har lyst til at se…..
Stine
Synes det det er rart dere sier det er rar stemning i gruppa!
Synes de er fine sammen, avslappet og inkluderende.
Synes Zehra er så fin sammen med de også. Tror hun trives veldig godt sammen med de, likesinnede med samme interesser…
Håper på en slutt der det ikke er drama faktisk, men en slutt som viser at folk er snille med hverandre, respekterer hverandre og ser heller ikke bort fra litt kjærlighet ?
Petter en en fin fyr! Tror han hadde vært veldig bra for Z faktisk.
Enig!
Ja, de ser ut som de virkelig koser seg sammen! ❤️
I
Se storyen til selma. Er ikke zehra med å spille kort eller velger hun bevisst å ikke vise henne på de 144 videoene?
--
zehra isn’t playing cards. she’s sitting on the baluster and watching them 😀
Ingen outing
Ramadan innbærer også bl.a. at man ikke spiller kort ;0)
Kjedelig
You people commenting «boring» is boring now.
Her er det duket for drama.
Zehra får en telefon i morgen kveld om at det har skjedd noe med Amina..
huff, det er godt mulig.. satser på et det går bra med henne 🙁
Oj, den tenkte eg ikkje på. Uff!! Eg tippa av en el anna grunn må Zehra reise frå hytta, men først når du skreiv den kommentaren så ringer kanskje Céline om noko alvorleg. Selma syns eg ingenting om, virka så ubehagelig mot Zehra.
Wooohhhooowwww 1.kmt
efter musik
Da må det komme flere klipp i kveld gitt
Lagt ut ganske mye på instastoryene til hernandez og selma ☺️?? La forresten merke til en ting på instastoryen til selma, ser ut som zehra sitter og spiser, trodde hun fasta nå… ? kan jo såklart hende hun har fått mensen eller noe, så det er derfor hun spiser ☺️
PETTEEEER <333
Det kommer til at ske!
Nei det gjør det ikke. meg tanke på at petter ble introdusert så tidlig så er det ikke han hun ender opp med om hun ender opp med noen som helst. dette handler bare mere om Z og hvordan hun får seg kjæreste. Det bygger opp hvordan hun utvikler seg ut fra forventninger og hva hun egentlig vil her i verden.
MÅ det være enten eller?
glæder mig til mere. Så mange små hints bare i det lille klip!
det er jo Zehra han spørger nu – are you over me?
youtube?
Kvifor legg ikkje Blank YouTube videoen inn på sida her viss den er viktig?? Tåpelig.
Hvad med blomsten?
Hvilken blomst ?
tjek den første trailer som blev lagt ud her – gul tulipan med røde striber og fugle der flyver
Kor ser ein blomster og sommerfugler?
Følte at videoen var til Zehra❤️
Hold nu op et fedt sted …
It almost looks as though Selma was glad Petter and Zehra were sitting and talking lol
She smiles just a little as she walks towards them, like a «this was my plan all along» type of thing. I think we might have Noora/Yousef type situation happening again lol
er det sådan at Jakob og Selma har noget kørende? Eller er Petter bare glad i sit band?
Synes absolutt ikke jeg ser det, men skulle virkelig ønske det! Synes heller hun virker mer: «Stakkars» Zehra tror hun har sjanse, men han er min, ikke noe stress… Tror det kommer til å bli kleint, på flere måter…Ser ikke helt hvor vi skal med dette? Skal Petter og Selma bare ble sammen igjen, skal A ringe og trygle Z hjem, og Z få for seg at hun ikke passer sammen med Hernandez og velge det trygge… Klippet heter «Venta lenge» og det har jeg gjort, men var ikke akkurat dette jeg hadde håpet på…
I can see your point. Perhaps I’m just overly optimistic for Selma to be someone I can end up liking and for someone Zehra can be friends with eventually.
Jeg skjønner ikke hva jeg ser på lenger, det skjer jo ingenting
Are we looking at the same thing? Plenty just happened.
Billedet før man trykker play ? ååårhh
first
Nøj jeg er vildt træt af Selma… Det bliver en lang weekend
Jakob er helt klart min favoritt!!
Det var altfor kort klipp ass! Vil ha meeeeir! <3
For håpe at det kommer et klipp senere i kveld
Blikkene..
Jeg skriver under på den.
Hun virker sjalu og utspekulert.
hun vil have Zehra – er mit gæt
Yessss det her tegner godt? MERE NU TAK
Petter ga Selma flaska si å drikke av da de gikk ut av bilen. Flaskedeling gjør man bare med folk man er veldig komfortabel med ??♀️
Ja, la merke til det og ble bare trist…
så hun faker den der par ting med Petter!
They’ve been friends since high school and used to date so it doesn’t seem too odd. Remember when we saw Selma fix Petter’s jumper in the cafeteria, and we all thought it was a sign they were dating but that ended up not being the case? It just might be the same thing. Fingers crossed 😀
Jeg klarer ikke å forstå om Selma er glad for å se dem sammen eller om hun er sjalu
Mit umiddelbare indtryk var jaloux ?
Samme her
at gruppen hjælper petter med at få Zehra tilbage ved at tvinge hende til at indse hun er vil med Petter ved at lade som om Selma og Petter er en ting
Det der hadde ikke jeg giddet å blande meg i
Pzehlma
Elsker det!
Klippet der udkommer søndag kl. 6 varer 25 min. og vi har kun fået 15,5 min. så der kommer 10 min. klip mere i alt i dag og i morgen!
Der står da altid 25 min indtil afsnittet udkommer, så justeres tiden. MEN man kan jo håbe selvom de sidste kun blev ca. 18 min.
Nej. Sidste gang stod der 18 minutter
Wow sommerfugler i magen! Litt skummelt at de drakk av samme flaske. Litt vanskelig å tolke blikkene til Selma, men fantastisk hvordan Petter så etter Zehra og at han satte seg ved siden av henne. Fikk en deilig følelse av dette! ?
Ja, det måste ju betyda någonting att han såg på henne som han gjorde och satte sig bredvid.
Kanske är Petter och Selma så pass goda vänner att han öppnat sig för henne om sina känslor för Zehra? Om man kan vara så öppen med varandra kan man också kanske dela vattenflaska? 🙂
Skeptisk til Petter og Selma ?
Vil se Zehra synge<3
Ser ut som Skam-hytta i sesong 1 om Eva. Da Jonas, Isak og Eva dro på tur!
Jooo det tenkte jeg også med engang!
er ikke det skam-sesong1- hytta?
Jeg synes det virker så kleint når den gruppa henger sammen. Er de gode venner egentlig? Hvorfor er de så tafatte sammen? Kunne ønske vi kunne bli litt mer kjent med gruppas personligheter og at det kommer fram at de er faktisk kule. Synes det er ganske boring med Zehra/Petter-greia. Petter virker ganske kjedelig egentlig. Lurer mer på hva som skjer med Amina.
Nei, de er ikke kleine – de er musikknørder?
Haha! Typisk noen musikkmiljøer. Jeg hang med en sånn musikkstudent-gjeng da jeg var yngre, der mange hadde kjent hverandre lenge – og det sluttet ALDRI å være rart og kleint. Selv ikke en lang hyttetur kurerte det. Tafatt er virkelig ordet. Jeg var sikkert ikke noe bedre selv, jeg ble liksom «smittet» av stemningen, men har ikke opplevd at det er sånn så mange andre steder.
Oi Petter o hu deler på vannflaska?
Så kjedelig det har blitt
you’re boring
OK! Petter og Selma deler flaske – 1 point. Men Petter kigger efter Zehra = 1 Point. Der er 2 meter til højre for Zehra i sofaen, men Petter skal squuuueeeze sig ind på de 70 cm til venstre, så han sidder tæt = 1 point. Og så kiiigger han på Zehra til allersidst. Det giver 3-1 hahaha
I øvrigt: Jeg kunne sagtens komme til at dele flaske med en eks kæreste uden at tænke over det. fordi dén form for fortrolighed nogle gange bare er der, hvis man var lidt længe sammen. betyder intet. Tror Selma er glad for at se Zehra og Petter sammen 🙂 Vi får se uh hu hu !
Min nåværende kjæreste ble lurt av at jeg og eksen delte flaske en gang av gammel vane, og trodde at det ikke var helt over mellom oss. Så feil kan man ta! Glad vi snakka sammen og oppklarte den misforståelsen, men kjenner jeg disse seriene rett, så er det ingen som har tenkt å snakke før helt til slutt, haha.
God stemning!
Selma er jævlig sjalu.
Trenger ikke drama jeg… må det alltid være det?
Trenger bare at Zehra finner seg selv, er åpen og tør å være seg…
Tar gjerne Petter/Zehra på kjøpet…
Är det bara jag som tycker det är konstigt att Selma svarar «tack» när en av grabbarna säger att det är fint där? Jag menar, vem svara «tack» på det?!
Er ikke hytta i Selmas families eie? Å si «takk» når noen gir et kompliment er helt naturlig….og selvfølgelig.
Hva svarer du når noen sier noe pent til deg? Jeg sier ihvertfall «takk».
Men han sa jo at området var fint, og tror ikke Selmas familie har plantet alle trærne der for å si det sånn… virker merkelig å si takk til det, hadde skjønt det om han sa at hytta var fin
Men Selma er veldig sånn sosialt korrekt, og jeg tror ikke det er uvanlig i noen kretser å si takk. Enig i at det er selvsentrert, men det er i tillegg kulturelt betinget. Middelklassen kan gjerne identifiseres med eiendelene sine.
Tack, det var precis det jag menade! Inte att det är konstigt att säga tack om man får en komplimang, men att det var konstigt i relation till det komplimangen syftade på 🙂
1. Han säger att det är fint där, inte att stugan är fin. Selma har väl varken byggt den eller gjort naturen vacker…?!
2. I samma situation anser jag att svara till exempel «Ja, visst är det fint» eller «Ja, det är en lyx att få komma ut hit då och då» eller «Ja, [den i familjen/släkten som köpt/byggt stugan] gjorde ett väldigt bra jobb». Att säga «tack som Selma gör känns lite självcentrerat. Det var ju ingen komplimang till HENNE.
Kanske är det ett Norsk kulturellt betingat svar på komplimanger. Jag vet bara att där jag kommer ifrån svarar man bara «tack» om komplimangen är direkt kopplad till någonting du själv presterat eller någonting annat som har att göra med dig personligen.
Men i alle dager – det handler ikke om å være selvsentrert 🙂 Det er en norsk høflighetsfrase: Det er helt normalt å svare takk når noen skryter av noe du eier og er stolt av, de eier vel tomten og hytten som står på den? Det du sier da er egentlig, «takk for komplimentet, så kjekt du synes det, jeg synes det også og jeg vet jeg er priviligert som får lov til ha tilgang til et slikt sted». Bare at nordmenn liker å holde det kort – hehe.
Det Cosmos sa.
Følg med på Hernandez’ og Selmas instastory!
Legg merke til hvordan Petter smiler til Zerha når ser henne npr han går ut av bilen. Legg også merke til hvordan Petter ser på og smiler til Zerha når du går ned trappa og han opp igjen. Selma er sjalu. Hun er ikke over Petter. Det skjer noe mellom Petter og Zerha som får Selma til å klikke. Det at de dele flaske trenger ikke bety noe.. ???
Når han så etter henne
klip-spam denne weekend???
Virker som om Selma vil få dem i prat. Tror helt ærlig at vi dømmer ho fort
Det siger du nu, men bare vent til vi ser hende som en djævle
som klikker
Godt og se at begge prøver å skape god stemning og at de arbeider fin sammen som før (P: kommer med et forslag, Z: «Føler ikke at det passer så godt», P: «Hvorfor ikke»). Ser også at de gjennom blikk og smil er oppmerksomme på hverandre. Dette blir en spennende helg!
PS: hva mener P i instastoryen sin når han tagger Zehra med bilde av en skjerm? Er det feil tekst? Disser han henne? I såfall også et tegn på at de kommer nærmere igjen!
De har faktisk laget en lyricsvideo. På ekte! Er det sånn som kidsa gjør?
Skulle ønske de sang på norsk..
Er det sjarmerende eller cringe med engelsk med feil i?
Jeg cringet litt selv, unnskyld.
sucked into patterns that *look like you. (Eller er det ‘sucked into patterns. That looks like you’? fnis
thrown into faces that *look like you.
det er jo bare lige omvendt sucked in to faces =suck face og thrown into pattern – det er jo det de bliver hele tiden? adfærdsmønstre der er styret af stereotype opfattelser?
Det er ikke det som er feil. Det er entall vs. flertall feil for looks / look.
Kunstnerisk kan de sucke og throw-e så mye de orker 🙂
måske må jeg nu betale min kandidat i engelsk tilbage 🙂 – var så optaget af indholdet jeg ikke tænkte over det. måske er det bare nemmere at synge?
se det er det som er så irriterende hvis man helst vil have snorlige orden i grammatikken 🙂 we just gotta lives with it 😉
What is dis
Dette kan bli drama?❤️
Nei, tenker på Zehra
Klarer ikke helt å bli klok på om Selma er sjalu eller om hun vil at de to skal prate sammen. Uansett tror jeg denne helgen kan by på mye følelser, misforståelser og konflikter. Følesregisteret har vært litt tamt siden de sto ved t banen og hørte på All of Me. Håper de klarer å vise litt følelser for hverandre og at handlingen og dramaet tar seg opp litt!❤️ Heia kjærligheten.
Kommer nok til å bli en klinsj mellom Selma og Zehra. Føler hun er sånn type jente som er veldig snill og hjelpsom i plenum (spesielt foran Petter, vil virke laidback og kul med det hele), men når hun er alene med Zehra kan det godt hende at klørne kommer frem og at hun ber Zehra om å holde seg unna
Det er et fint klip, men ikke helt det jeg har lyst til at se…..
Synes det det er rart dere sier det er rar stemning i gruppa!
Synes de er fine sammen, avslappet og inkluderende.
Synes Zehra er så fin sammen med de også. Tror hun trives veldig godt sammen med de, likesinnede med samme interesser…
Håper på en slutt der det ikke er drama faktisk, men en slutt som viser at folk er snille med hverandre, respekterer hverandre og ser heller ikke bort fra litt kjærlighet ?
Petter en en fin fyr! Tror han hadde vært veldig bra for Z faktisk.
Ja, de ser ut som de virkelig koser seg sammen! ❤️
Se storyen til selma. Er ikke zehra med å spille kort eller velger hun bevisst å ikke vise henne på de 144 videoene?
zehra isn’t playing cards. she’s sitting on the baluster and watching them 😀
Ramadan innbærer også bl.a. at man ikke spiller kort ;0)