Martin: Kan du jobbe på lørdag likevel?
Martin: Ragnar, han nye, skal på opplæring så hadde vært litt fint å være to
Zehra :Å sorry jeg kan ikke, har lovet å være med på en hyttetur ?
Martin:Okey skjønner, men det går bra ?
Zehra :Jo det kommer til å gå så fint, helt ærlig du er flink til å lære bort!
Martin:Kos deg på hyttetur!
Og Zehras lillesøster! ?????????????
we love a man who knows his plants and his coffee
Hva om det faktisk er Ragnar fra sesong 1, men ikke nok med det: han introduseres nå, i slutten av sesong 2 for å bli main i sesong 3????? Håper alle mains har en viss connection med hverandre.?
Hvem vil du helst sitte på dobbel utedo med? The ragster ?
Håber at gode gamle Ragnar og Zehra laver musik sammen i stedet for hele det her hernandez-halløj, der er blevet et kæmpe shit show.
RAGNAR IS BACK!! HERREGUUUD, SÅ GØY DETTE BLIR
1. Shit jeg bliver skuffet hvis det er en anden Ragnar ? that’s just mean ?
2. Mon Petter tænker på Zehra? Det er det “irriterende” ved denne type serie; at man ikke ved så meget om, hvad han laver, tænker og føler. Åååh savner ham ???
Hadde dødd av lykke hvis Ragnar hadde begynt å jobbe med Zehra! Han er det comic relief denne serien trenger❤️
Ragnar lagde jo også musikk. Kanskje de kan samarbeide ??
RAGNAR!!!!!!!!?????!!!???!??!!
RAGNAR
IS IT REALLY YOU
Muligt musik-colab mellem Ragster og Zehra? ??
Sykt tøff serie!