Martin Landa Aktiv nå
Martin:
Hei!
Martin:
Kan du jobbe på lørdag likevel?
Martin:
Ragnar, han nye, skal på opplæring så hadde vært litt fint å være to
Zehra :
Å sorry jeg kan ikke, har lovet å være med på en hyttetur ?
Martin:
Okey skjønner, men det går bra ?
Martin:
Tror du ikke?
Zehra :
Jo det kommer til å gå så fint, helt ærlig du er flink til å lære bort!
Martin:
Ja jeg er jo det
Martin:
Kos deg på hyttetur!
Zehra :
Takk! Lykke til ?

83 kommentarer

  1. Remix med Ragster!

    Og Zehras lillesøster! ?????????????

    7
  2. velvet

    we love a man who knows his plants and his coffee

    9
  3. Frampek?

    Hva om det faktisk er Ragnar fra sesong 1, men ikke nok med det: han introduseres nå, i slutten av sesong 2 for å bli main i sesong 3????? Håper alle mains har en viss connection med hverandre.?

    9
  4. ?

    Hvem vil du helst sitte på dobbel utedo med? The ragster ?

    8
  5. mæt sushi dame

    Håber at gode gamle Ragnar og Zehra laver musik sammen i stedet for hele det her hernandez-halløj, der er blevet et kæmpe shit show.

    6
  6. OHMYGUAAD

    RAGNAR IS BACK!! HERREGUUUD, SÅ GØY DETTE BLIR

    7
  7. To ting

    1. Shit jeg bliver skuffet hvis det er en anden Ragnar ? that’s just mean ?
    2. Mon Petter tænker på Zehra? Det er det “irriterende” ved denne type serie; at man ikke ved så meget om, hvad han laver, tænker og føler. Åååh savner ham ???

    10
  8. Raggen

    Hadde dødd av lykke hvis Ragnar hadde begynt å jobbe med Zehra! Han er det comic relief denne serien trenger❤️

    11
  9. Nytt samarbeid?

    Ragnar lagde jo også musikk. Kanskje de kan samarbeide ??

    7
  10. siri

    RAGNAR!!!!!!!!?????!!!???!??!!

    4
  11. Malin

    RAGNAR
    IS IT REALLY YOU

    7
  12. Sara

    Muligt musik-colab mellem Ragster og Zehra? ??

    3
  13. Regine

    Sykt tøff serie!