Martin Landa Aktiv nå
Martin:
Hei!
Martin:
Kan du jobbe på lørdag likevel?
Martin:
Ragnar, han nye, skal på opplæring så hadde vært litt fint å være to
Zehra :
Å sorry jeg kan ikke, har lovet å være med på en hyttetur ?
Martin:
Okey skjønner, men det går bra ?
Martin:
Tror du ikke?
Zehra :
Jo det kommer til å gå så fint, helt ærlig du er flink til å lære bort!
Martin:
Ja jeg er jo det
Martin:
Kos deg på hyttetur!
Zehra :
Takk! Lykke til ?

83 kommentarer

  1. Ragnar

    Fra sesong 1? ?

    81
  2. Sanna

    Kan dette være Ragnar fra sesong 1??

    60
  3. omgomgomg

    THIS BETTER BE RAGSTER FRA SESONG 1!!!!

    103
  4. Bobby

    Ååå pliis la det vera Ragnar frå Plantasjen ???

    70
  5. Ragnar?

    ???

    16
  6. Sar

    Ragnar! Det är väl DEN Ragnar va?!

    25
  7. C

    Ragnar som Ragnar fra plantasjen? ?

    23
  8. Marguerite

    Ragnar ??

    44
  9. J

    Regnar?

    5
  10. What

    Ragnar-Ragnar???❤️ Var det ikke det han i sesong 1 het?

    21
  11. Oki

    Hahahah tenk om det er han Ragnar som jobbet på plantasjen i sesong 1

    15
  12. Meg

    Ragnar, som i Ragnar fra sesong 1??

    12
  13. Tror

    Ikke bandet egentlig har ment å invitere Zehra med på hytta. De har jo aldri sagt det sånn helt eksplisitt.

    8
    • Anne

      Jo, det tror jeg de har. Da Petter skrev til Zehra og undskyldte for at de ikke kom tilbage, skrev Zehra jo at hun havde aftalt med Hans Olav at hun tog med i Helgen. Så Hans Olav og Petter ved at hun kommer med.

      19
      • Joda

        Men det var før Selma inviterte på hyttetur. Tror Selma ikke er så inkluderende som hun later som..

        3
      • Nomin

        Når inviterte Selma på hyttetur? Tror ikke jeg har fått det med meg

        2
      • Det var en text i et klip

        der da Amina ikke kunne sove

    • Anonym

      Vi ved jo ikke hvad Zehra og Hans Olav planlagde, så det er muligt at det var planen hele tiden at de skulle arbejde meget i weekenden og at det er derfor hun tager det som en selvfølge at hun skal med på hytteturen

      11
  14. Kine

    Håper dette er crossover fra sesong 1 og at Ragnar har fått seg ny jobb ?

    32
  15. Håper det er ein Ragnar vi kjenner!

    Er så klar for song og flyseteemojis! Verda treng meir Ragnar!

    30
  16. Ragnar fra sesong 1?

    Ragnar fra sesong 1?

    5
  17. M

    OMG I REALLY HOPE IT’S RAGNAR FROM SEASON 1 THEY ARE TALKING ABOUT!!!!????????

    18
  18. RAGNAR

    Er det vår Ragnar?! ?

    22
  19. Nini

    Ragnar fra 1. sæson??

    7
  20. !!

    RAGNAR!!!!

    10
  21. Ragnar?

    Som i Plantasjen-Ragnar? 😀 😀 😀

    15
  22. Elin

    Er det Ragnar fra sesong 1 som har sluttet på Plantasjen og begynt på café?? ?

    12
  23. Julia

    Ragnar!?!?!

    10
  24. ??

    Ragnar? Flere som fikk håp om noen kjente fra sesong 1? ???

    14
  25. Puh

    Godt vi fikk bekreftet at hun har tenkt å dra!?

    9
    • Ja, men..

      ..har litt på følelsen at noe skjer så hun må ta et valg og kanskje ikke drar. Noe som skjer med Amina kanskje?

      9
      • Spole

        Nå spoler vi tilbake, og hvis det skjer noe med Amina kan Nadiya stille opp. Denne gangen må hun velge seg selv (og Petter) fremfor Amina!

        11
      • Håper

        ..du har rett. Hun bør velge seg selv denne gangen. Men det har vært mye fokus på andres forventninger til henne de siste dagene; Amina vil hun skal sove mer hos henne, Martin ønsker henne på jobb og moren vil ha fokus på studiene. Med Zehra sin samvittighet kan det kanskje være krevende.
        Krysser fingrene for at hun velger sin egen lykke for en gang skyld!

        7
  26. RAGNAR

    FRA PLANTASJEN??? [flyseteemoji]

    12
    • minn meg på

      hva var greia med det flysetet, igen?? haha

      4
      • Ragnar

        Hadde et forhold med ei flyvertinne og de møtes når hun var på denne siden av Atlanteren (?)

        4
      • Flysetet

        ..var fordi Ragnar kom i skade for å taste feil i ei melding til Ella, og med det avslørte at ? var ein emoji han brukte ein del. Kom fram at han hadde eit «opplegg» med ei han gjekk på folkehøgskule med, som jobba som flyvertinne.

        4
  27. Ragnar is making a comeback??

    Slutta på plantasjen?

    8
    • Ina

      ^ Ella kan jo ha gått tilbake til Plantasjen(?);
      Hun har tatt over for Ragnar, til fordel for at han ønsket ny jobb? Han virket jo til å ha vært på Plantasjen veldig lenge.

      3
  28. Still Nut

    Ragnar som har gått lei av jobben på Plantasjen?

    9
  29. Julia

    Ragnar fra sesong 1???

    7
  30. Ragnar!

    Kanskje Zehra forteller Ragnar omcPetter også er Petter barndomsvenn av Ragnar! Tenk så gøy!

    6
  31. Vildis

    Værsåsnill la dette være Ragnar fra sesong 1!!!

    10
  32. Ragnar?!

    Ragnar fra første sesong? Ja, takk!

    9
  33. Elin

    Ragnar for sesong 1 vil jeg tro??

    6
  34. Long shot

    but if this is Rags from Plantasjan (sp?), friend of Ella…jeg dør.

    10
  35. Ragnar?????

    Altså THE Ragstar?

    9
  36. Ragnar?

    Er det mon Ragnar fra sæson 1??

    8
  37. RAGNAR

    Det må næsten være Ragnar fra sæson 1! Det ville være glædeligt med gensyn <3

    8
  38. Ragnar

    Ragnar ?

    9
  39. Kanskje

    Det et Ragnar fra sesong 1? Hadde vært fantastisk 😀

    9
  40. Blir det Ragnar

    fra Blank sesong 1? 🙂

    7
  41. ????!!!!

    Ragnar????!!!!???!!! ?????

    8
  42. ?

    OMG et ras på 40 meldinger om Ragnar samtidig. Blank må oppdatere kommentarfeltet oftere!

    25
    • Ja!!!

      Jeg har nesten slutta å kommentere fordi det blir oppdatert så treigt (og ofte ikke i det hele tatt), at innen kommentaren min er publisert har det gått mange timer og en drøss med folk har sagt det samme, eller det er kommet et nytt innlegg eller klipp. Det er veldig vanskelig å få til den gode samtalen vi hadde f.eks. i Lovleg-kommentarfeltet. Føler serien taper seg uten mulighet til de riktig gode samtalene, som jeg opplever som et eget aspekt ved serien.

      17
  43. Cosmos

    Plot twist: Ragnar är Ragnar från Blank säsong 1 och är Celines date (hade han inte någon mystisk tjej på gång i slutet av första säsongen?)

    11
    • Fredag, min venn

      Men hun het Sara.

      (Og ettersom vi fikk et bilde fra tekstmeldinger mellom Susanne og Ella av hun fra serien Sara, regnet vi med det var henne)

      4
      • Cosmos

        Aha, det visste jag inte! Följde bara säsong 1 på SVT-play så jag missade allt som inte var med i klippen 🙂

  44. RAGNAR!!!!!

    Det er jo litt morsomt att alle her er så excited om Ragnar hahaha ???

    16
  45. Ragnar + Celine???

    Er s01-Ragnar Celines date? The Kooks + gangsterrapp + jazz høres jo ut som en god kombinasjon? Super-duo?

    6
  46. Fem døgn

    siden vi har sett Petter nå. Jeg savner han!

    25
    • Ja

      Enig???

      7
    • Sjekk instastoryen hans

      Åpenbart en beskjed til Zehra mediert av nye albumet til Tyler the Creator

      2
      • ja helt klart

        tak fordi du lige fik mig til at tjekke det!

        1
  47. Ja!

    Da!

    4
  48. Ragnar

    Kanskje Celine dater Ragnar !!!!

    13
    • Og Celine ved Zehra får udgivet musik som remix

      Og har sagt til Ragner at han skal jobbe der hun jobber og skabe den mulighed?

  49. R

    Lol I actually expected the heart icon to turn into a ? disappointed tbh

    21
    • Bare

      Lovleg som var så kule 🙁

      1
  50. :)

    Vil se mere med Hans-Olav og Celine!

    7