14 kommentarer

  1. A

    Dette blir bra!

    1
  2. ?

    Ida har jo gjort det helt klart at han ikke er velkommen dit ??‍♀️

    2
    • T

      Ikke helt sant og hun trenger kundene.

      2
    • Kan ikke nekte han

      Markus er ikke utestengt fra Fabrikken, det er hennes personlig ytring. Forstår jo at hun sa det der og da, nå har det gått en uke og hun er nok fremdeles lei seg, men ikke like sint kanskje.

      3
  3. Woop woop

    Ja!!! Der må ske noget godt nu ❤️

    1
  4. Andrea

    Here we go.

    2
  5. t

    Endelig

    1
  6. Kajsa

    Vidste det!!!!!

    1
  7. Oioioi

    Hvordan skal dette gå? ?

    1
  8. Københavner

    YESSSS så skjer det de mødes igen igen Ida + Markus.. Game is oooun!

    3
  9. Awkward...

    Oj, det bliver awkward for Markus…
    Men forhåbentlig også mulighed for at vise Ida, at han ikke er en idiot men bare en ung mand med hjertet på rette sted og store udfordringer med at vise, hvad han føler.

    2
  10. Nytt bakgrunnsbilde

    Bildet av Karoline er borte, ett riktig steg det da.

    2
    • Funk dungus

      Det ble vist i et klipp at han endret det etter å ha sett Karoline med Elias

      3
  11. Apollo

    HA!

    1