29 kommentarer

  1. J

    Hmm ett till klipp ikväll?

    9
    • t

      ja der burde være ca 2-3 min tilbage

      7
  2. ??

    Okæi, nå har han sagt hva han faktisk mener til Elias. Nå håper jeg så inderlig på et klipp med Ida seinere i kveld❤️❤️

    21
  3. Helt blank

    Markus is da man!

    7
  4. Helt blank

    Yessssssss finally gør han hvad han skal!

    15
  5. Helt blank

    Den sidste åhr han er søt, endelig er han videre nå venter Ida… <3

    8
  6. Bra

    Kan vi stole på Elias nå?

    13
    • Jeg tror det

      Elias er ærlig

      25
      • Håper det

        men, syns han endret mening veldig raskt. Er litt skeptisk om han kan finne på noe dritt

        17
    • Skeptisk

      Tviler på det..

      9
  7. t

    er SÅ glad lige nu. Markus gør noget for en gang skyld, forhåbentlig kan vi stole på Elias. Men det her viser også at Markus virkelig er glad for Ida og vil have at hun har det godt.

    12
  8. Anogutt

    HURRA!! Eller? Håper dette var slutten på dette dramaet og at det ikke blir noe kødd der Elias sier noe til ida om hva som har skjedd og at det ødelegger noe…

    13
  9. Mie

    En sjølgod idiot
    Må også gjøre bot
    Og face bygdas likemann
    Den fyren som erstattet han
    Det krevde nok litt mot

    En sjølgod idiot
    Ble oppryddingspilot
    Han kanke gjøre vin til vann
    Men tar imot en utstrakt hand
    Og fikser opp i rot

    46
    • Den gamle og sure

      Så cool ❤️

      3
    • yup

      Screenshot verdige dikt assa!*henda i været*

      Sykt rått!

      2
      • Mies takkepoesi til Yup

        Når Yup må ta en screenshot
        Og hevder det er «sykt rått»
        Å oppsummere klipp med dikt
        Så tenker jeg det er min plikt
        Å svare poesiflott ?

        6
  10. ❤️

    JEG VENTER SÅNN PÅ KLIPP AV IDA OG MARKUS. Aller helst i kveld. Vi har 5 min igjen m klipp før i mrg tidlig!!

    8
  11. Hmm

    Kom nu med klipp!!!

    3
  12. blank❤

    Håper det æ nytt klipp seinere i kveld!!!

    5
  13. Lilli

    Hvorfor ønsker nå plutselig Markus å ta avstand fra Ida? Er det pga Fredrik eller seg selv eller hva?
    Kan virke som om han ‘har fått seg et skudd for Markus Berg baugen sin’ Eller er det bare noe helt annet?

    2
    • Anogutt

      Jeg tror det er fordi han ikke vil miste Fredrik, som nå er hans eneste venn i bygda! Han har nok fått en knekk eller fem i selvtilliten som gjør at han føler seg mer avhengig av Fredrik nå, og at det ikke lenger er nok å være «selveste» Markus Berg for å overleve

      7
    • Lojal inntil videre

      Han fikk jo klar beskjed fra Freddie om å strupe krana for Marky Mark-kjemi. Så er vel det han prøver nå.

      MEN jeg har mine bange anelser om at Markus kommer til å ha lite å stille opp med når Ida kommer og dynker han i Ida-magi. Da blir det nok vanskelig å kontrollere svamplegemet.

      6
  14. I ❤BLANK

    Dette er sååå spennede og jeg håper det kommer flere klipp i kveld.

    5
  15. Blank ?❤❤

    Venter en klipp med ida og markus. Jeg gleder meg sånnn.

    6
  16. waiting

    JEG HAR SIKKERT RELOADA SIDEN OVER 100 GANGER SIDEN FORRIGE KLIPP. VI HAR 5 MIN IGJEN. JEG TRENGER MARKUS OG IDA-MAGI❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    6
  17. BLANK

    Når kommer det siste klippet egentlig? I kveld ?

    3
  18. Fersken

    Dette var rart… hva skjedde der? Elias virket opppriktig opprørt, merkelig hvordan det hele brått skiftet til at alt bare var kødd. Blir spennende å se hvordan dette utvikler seg. Uansett et sjumilssteg for Markus!

    11
  19. Blank best

    Lik denne kommentaren hvis du elsker denne serien.

    4
  20. Nam

    Tenk at denne egentlig utrolig rare scenen ble så utrolig bra!
    Det er så dyktige skuespillere!

    1