Okæi, nå har han sagt hva han faktisk mener til Elias. Nå håper jeg så inderlig på et klipp med Ida seinere i kveld❤️❤️
Helt blank
Markus is da man!
Helt blank
Yessssssss finally gør han hvad han skal!
Helt blank
Den sidste åhr han er søt, endelig er han videre nå venter Ida… <3
Bra
Kan vi stole på Elias nå?
Jeg tror det
Elias er ærlig
Håper det
men, syns han endret mening veldig raskt. Er litt skeptisk om han kan finne på noe dritt
Skeptisk
Tviler på det..
t
er SÅ glad lige nu. Markus gør noget for en gang skyld, forhåbentlig kan vi stole på Elias. Men det her viser også at Markus virkelig er glad for Ida og vil have at hun har det godt.
Anogutt
HURRA!! Eller? Håper dette var slutten på dette dramaet og at det ikke blir noe kødd der Elias sier noe til ida om hva som har skjedd og at det ødelegger noe…
Mie
En sjølgod idiot
Må også gjøre bot
Og face bygdas likemann
Den fyren som erstattet han
Det krevde nok litt mot
En sjølgod idiot
Ble oppryddingspilot
Han kanke gjøre vin til vann
Men tar imot en utstrakt hand
Og fikser opp i rot
Den gamle og sure
Så cool ❤️
yup
Screenshot verdige dikt assa!*henda i været*
Sykt rått!
Mies takkepoesi til Yup
Når Yup må ta en screenshot
Og hevder det er «sykt rått»
Å oppsummere klipp med dikt
Så tenker jeg det er min plikt
Å svare poesiflott ?
❤️
JEG VENTER SÅNN PÅ KLIPP AV IDA OG MARKUS. Aller helst i kveld. Vi har 5 min igjen m klipp før i mrg tidlig!!
Hmm
Kom nu med klipp!!!
blank❤
Håper det æ nytt klipp seinere i kveld!!!
Lilli
Hvorfor ønsker nå plutselig Markus å ta avstand fra Ida? Er det pga Fredrik eller seg selv eller hva?
Kan virke som om han ‘har fått seg et skudd for Markus Berg baugen sin’ Eller er det bare noe helt annet?
Anogutt
Jeg tror det er fordi han ikke vil miste Fredrik, som nå er hans eneste venn i bygda! Han har nok fått en knekk eller fem i selvtilliten som gjør at han føler seg mer avhengig av Fredrik nå, og at det ikke lenger er nok å være «selveste» Markus Berg for å overleve
Lojal inntil videre
Han fikk jo klar beskjed fra Freddie om å strupe krana for Marky Mark-kjemi. Så er vel det han prøver nå.
MEN jeg har mine bange anelser om at Markus kommer til å ha lite å stille opp med når Ida kommer og dynker han i Ida-magi. Da blir det nok vanskelig å kontrollere svamplegemet.
I ❤BLANK
Dette er sååå spennede og jeg håper det kommer flere klipp i kveld.
Blank ?❤❤
Venter en klipp med ida og markus. Jeg gleder meg sånnn.
waiting
JEG HAR SIKKERT RELOADA SIDEN OVER 100 GANGER SIDEN FORRIGE KLIPP. VI HAR 5 MIN IGJEN. JEG TRENGER MARKUS OG IDA-MAGI❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
BLANK
Når kommer det siste klippet egentlig? I kveld ?
Fersken
Dette var rart… hva skjedde der? Elias virket opppriktig opprørt, merkelig hvordan det hele brått skiftet til at alt bare var kødd. Blir spennende å se hvordan dette utvikler seg. Uansett et sjumilssteg for Markus!
Blank best
Lik denne kommentaren hvis du elsker denne serien.
Nam
Tenk at denne egentlig utrolig rare scenen ble så utrolig bra!
Det er så dyktige skuespillere!
Hmm ett till klipp ikväll?
ja der burde være ca 2-3 min tilbage
Okæi, nå har han sagt hva han faktisk mener til Elias. Nå håper jeg så inderlig på et klipp med Ida seinere i kveld❤️❤️
Markus is da man!
Yessssssss finally gør han hvad han skal!
Den sidste åhr han er søt, endelig er han videre nå venter Ida… <3
Kan vi stole på Elias nå?
Elias er ærlig
men, syns han endret mening veldig raskt. Er litt skeptisk om han kan finne på noe dritt
Tviler på det..
er SÅ glad lige nu. Markus gør noget for en gang skyld, forhåbentlig kan vi stole på Elias. Men det her viser også at Markus virkelig er glad for Ida og vil have at hun har det godt.
HURRA!! Eller? Håper dette var slutten på dette dramaet og at det ikke blir noe kødd der Elias sier noe til ida om hva som har skjedd og at det ødelegger noe…
En sjølgod idiot
Må også gjøre bot
Og face bygdas likemann
Den fyren som erstattet han
Det krevde nok litt mot
En sjølgod idiot
Ble oppryddingspilot
Han kanke gjøre vin til vann
Men tar imot en utstrakt hand
Og fikser opp i rot
Så cool ❤️
Screenshot verdige dikt assa!*henda i været*
Sykt rått!
Når Yup må ta en screenshot
Og hevder det er «sykt rått»
Å oppsummere klipp med dikt
Så tenker jeg det er min plikt
Å svare poesiflott ?
JEG VENTER SÅNN PÅ KLIPP AV IDA OG MARKUS. Aller helst i kveld. Vi har 5 min igjen m klipp før i mrg tidlig!!
Kom nu med klipp!!!
Håper det æ nytt klipp seinere i kveld!!!
Hvorfor ønsker nå plutselig Markus å ta avstand fra Ida? Er det pga Fredrik eller seg selv eller hva?
Kan virke som om han ‘har fått seg et skudd for Markus Berg baugen sin’ Eller er det bare noe helt annet?
Jeg tror det er fordi han ikke vil miste Fredrik, som nå er hans eneste venn i bygda! Han har nok fått en knekk eller fem i selvtilliten som gjør at han føler seg mer avhengig av Fredrik nå, og at det ikke lenger er nok å være «selveste» Markus Berg for å overleve
Han fikk jo klar beskjed fra Freddie om å strupe krana for Marky Mark-kjemi. Så er vel det han prøver nå.
MEN jeg har mine bange anelser om at Markus kommer til å ha lite å stille opp med når Ida kommer og dynker han i Ida-magi. Da blir det nok vanskelig å kontrollere svamplegemet.
Dette er sååå spennede og jeg håper det kommer flere klipp i kveld.
Venter en klipp med ida og markus. Jeg gleder meg sånnn.
JEG HAR SIKKERT RELOADA SIDEN OVER 100 GANGER SIDEN FORRIGE KLIPP. VI HAR 5 MIN IGJEN. JEG TRENGER MARKUS OG IDA-MAGI❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Når kommer det siste klippet egentlig? I kveld ?
Dette var rart… hva skjedde der? Elias virket opppriktig opprørt, merkelig hvordan det hele brått skiftet til at alt bare var kødd. Blir spennende å se hvordan dette utvikler seg. Uansett et sjumilssteg for Markus!
Lik denne kommentaren hvis du elsker denne serien.
Tenk at denne egentlig utrolig rare scenen ble så utrolig bra!
Det er så dyktige skuespillere!