det-er-fredag
Fredastaco:
Det er fortsatt bare 7 attending?????
MeiteMarkus:
Slapp a det kommer sikkert flere
Fredastaco:
Men hva om det kommer færre?!
Kan du please lage en story der du sier at det er i kveld?
MeiteMarkus:
Nei, det skjer ikke
Fredastaco:
Jo du er Markus Berg alle hører på deg!
MeiteMarkus:
Så langt strekker ikke denne wingmannen seg
Fredastaco:
Jeg ber på mine knær! Jeg kan betale deg 500kr
MeiteMarkus:
Haha er du gærn?
Fredastaco:
Vær så snill Markus, jeg orker ikke å drite meg ut
MeiteMarkus:
Greit jeg skal gjøre det i morgen
Fredastaco:
TAKK!!!!!

14 kommentarer

  1. Helt blank

    Kom nu Markus ikke være så dritt, kast dig ind i kampen.. IDA og FREDRIK FTW..

    11
  2. å min prins

    fredrik er så vidunderlig søt.

    12
  3. Ikke nerd nok

    Hvordan finner man den chatten som er på discord? Har kommet meg inn, men skjønner jo ingen verdens ting.

    2
    • T

      tror det er denne samtalen her som er discord

      2
    • jj

      Dette er en privat samtale mellom Markus of Fredrik… den får vi ikke tilgang til

      4
    • discord

      denne skjermdumpen er fra en privat samtale mellom de to på discord :^) tror ikke det er en server man kan melde seg inn i, men fredriks discordbruker er med i r/norge sin discord

      4
  4. Kat

    Cute, at Frederik ikke skriver i den tråd, hvor Ida er med, fordi han ikke vil fejle overfor hende? eller hvad?

    7
  5. jaja

    litt lei av å høre at han er Markus Berg

    5
    • Agreed

      Jepp, känns som lite lazy writing

      1
    • Jepp

      Og det tipper jeg Markus er lei av å høre også..

      1
  6. N

    Blir spennende å se hva som skjer og om folk faktisk dukker opp!❤️

    • Cs. Champ!

      Mange lokale hadde dukket opp! Hvis det var et virkelig arrangement, og vi hadde fått adressen.
      Det er utrolig hvor mange som er interessert i å kunne delta, men tid og sted holdes hemmelig, utrolig nok!!

      3
  7. vale

    skjønte ikke…. Fredrik spurte om han kunne sende en å si at det er ikveld, så svarte Markus at han skal gjøre det i morgen…? Når er det?

    1
  8. CA

    Burde ikke ha Markus lagt ut storyen nå ?? Er ikke det litt sent?

    1