Save the Factory
Fredrik Unstad:
Jeg prøvde å lage promoteringsvideo, men jeg vet ikke om det ble så bra.
Fredrik Unstad:
Ble kanskje litt barnslige. Jeg sletter dem.
Ida Halvorsen:
Hæ, får vi ikke se?
Markus Berg:
Send dem!
Fredrik Unstad:
Nei jeg prøvde meg på noe, men det ble teit.
Markus Berg:
Fredrik nå MÅ du sende
Fredrik Unstad:
Ok men husk at jeg ikke er så god på sosiale medier
Fredrik Unstad:
Tror ikke Instagram er helt sånn min plattform
Markus Berg:
Fredrik. Send.
Fredrik Unstad:
Javel.
Fredrik Unstad:
Fredrik Unstad:
Markus Berg:
???
Ida Halvorsen:
Herregud Fredrik, dette er jo kjempemorsomt!
Ida Halvorsen:
Jeg legger det på insta med en gang

19 kommentarer

  1. Dansker

    Videoerne er ikke tilgængelige udenfor Norge, står der… ?

    5
    • Nettprodusent

      Fikset.

      27
      • Dansker

        Tusind tak! ?

        8
  2. Tuttifrutti

    Dette var jammen meg jævlig bra
    >>

    5
  3. HAHA

    DIGGER FREDRIK!! Han er så kreativ og morsom hahaha

    22
  4. Lilli

    Fredrik …. du er gull !!
    Skal se du klarer å fikse alt Markus har klart å ødelegge <3

    18
  5. Signe

    Han er SØØØØT!!

    6
  6. ❤️

    Elsker at dragen vrikker med ørene, når den siger ØL ???

    21
  7. Kat

    Det virker til, at det bliver Fredrik der tager rollen som vært i morgen. Og måske Markus er mere fokuseret på Ida. Personligt skal jeg ingenting i morgen aften, kun for at følge med! SPÆNDENDE!

    11
    • Eller der er det måske Markus

      Det som kunne være super samarbejde mellem det Fredrik km online og det Markus kan

      3
      • enig der

        M får masse uttelling og lærer å dele oppmerksomheten med F. Ida lærer snart at det er viktigere å være litt streng med M enn å være snill og tro på alt han sier.

        1
    • T

      Med M sin hjelp vil det gå strålende for Fredrik. M blir det sosiale limet men prøver å ligge litt lavt. han kan jo ikke akkurat ta kred for at det går strålende, han tenker på Ida, og da overlater han det til F

      3
  8. R

    I loveee Fredrik!! He’s become my most favorite character after Ragnar!

    9
    • Trine

      Hva er den tynne grønne linja ? Klikker og ingenting skjer

      1
  9. Silje K

    HAHA Fredrik altså!! Skuffer aldri ???

    2
  10. Csgo champ!

    Hvor er Fabrikken?

  11. t

    Ikke for noget, men BaRe Chips og øl, det kommer ikke til at rede fabrikken på en aften

  12. Pie

    Hei, kan dere legge ut alle videonettstedet med en gang