Ida Halvorsen:
Ida Halvorsen:
Dere jobber hardt med å redde fabrikken ser jeg?
Markus Berg:
Jeg tror Fredrik som trener er attraksjon nok i seg selv til å få skuta på rett kjøl
Ida Halvorsen:
Haha “Fredrik trener” hver lørdag på fabrikken
Markus Berg:
Det kommer til å være kø rundt hjørnet
Markus Berg:
Fredrik har bedt om hjelp på reddit da
Markus Berg:
Markus Berg:
Så hvis vi bare får nok upvotes kommer nok alt til å ordne seg
Ida Halvorsen:
Ok vet ikke hva det betyr men takk for hjelpen

16 kommentarer

  1. Anogutt

    Hvis Blank blir mer interaktivt og ekte nå kommer jeg til å slite med å skille serie og virkelighet ?

    18
    • Serr

      Har du sjekket brukeren til fredrik på reddit?

      4
      • Anogutt

        Jaa det er helt vilt

        3
  2. Bijatsj

    Åååååh! Dette digger jeg! Tror ikke Frederik er homo ass, sånn som han står på!

    5
    • Mii

      Hæ, hva er logikken bak det?

      2
  3. Revolver Ocelot

    Mind = blown

    1
  4. stepping the game up!!

    denne sesongen kan bare fortsette og fortsette for min del!!! discord, insta dms, og nå reddit!! altså jeg digger dette

    14
    • Enig

      Flere sesonger takk!

      2
  5. Synd for Frederik

    Jeg kan ikke lide at de kommunikere uden frederik. Jeg tror det ender med at Markus og Ida ender sammen og at Frederik bliver ked af det :/

    3
    • markus synspunkt

      vi ser jo serien fra markus’ synspunkt, så vi ved faktisk ikke, måske kommunikere ida og frederik også sammen uden markus?

  6. But why?

    Stör mig på att folk outar att det är fiktivt i kommentarerna på reddit. Vi som vet vet. Det är väl också kul att skoja lite?

    5
    • Discord

      Discord er en gratis kommunikasjonstjeneste som ble laget for å erstatte konkurrentene Skype og TeamSpeak. Tjenesten ble hovedsakelig laget for gamere, men kan også brukes av ikke-gamere uten problem. Discord kjøres på Windows, macOS, Android, iOS, Linux og i nettleser.

  7. Hvis Blank blir mer interaktivt nå

    … så får jeg drypp!! Haha, beste kommentaren på reddit

    1
  8. /r/DETERFREDAG/

    Håper Fredrik vil poste Fredagstaco memes på Redditen /r/DETERFREDAG/

    2
    • Nevermind

      Håper han blir aktiv på /r/norge-discorden, har allerede lagt han til som venn

      2