14 kommentarer

  1. ?

    Flere som ikke er sååå glad i å gå ut av bokser

    39
    • eller

      ut av skapet kanskje?

      15
      • ?

        1
  2. M

    Hva er det du gutta sier i bakgrunnen

    1
  3. Mie

    Ikke press fyren ut av boksen sin
    For vi ser jo at boksen hans er helt fin
    Han er nabo og nerd
    Han har menneskeverd
    Så gløtt heller på lokket til boksen din!

    41
  4. ?

    Jeg liker bedre nerder som står for interessene sine og ikke tar det så alvorlig at ikke alt de gjør er ‘kult’, enn de som spiller laidback-rollen så gjennomført at det egentlig ikke er noe originalt ved dem i det hele tatt.

    34
  5. N

    Føler dette kan bli skikkelig trekantdrama?

    3
    • F

      F har ikke vist noen tegn til sjalusi osv. Har liten tro på at det er noen andre enn M som skaper problemer for seg selv. Så også forskjellen på M og F i gymmen. Den ene litt tafatt og deppa den andre litt sånn FIT for fight (liker Ida?) Håper jo bare det betyr at F egentlig må ut av skapet.

      2
    • F

      Sånn bortsett fra det så tror jeg det KAN bli drama. Tror kanskje det har med jobben å gjøre men Han som spiller M sa at karakteren blir nødt til å «slå seg ut» av et problem

      2
  6. Pigenørd

    “Men jeg er jo nerd. Det er ikke farlig.” Så sandt! Ville ønske jeg fuldt havde forstået dette som 19-årig og ikke først som voksen. ❤️

    33
  7. Lilli

    Jeg synes de to gutta her er veldig søte sammen. Og Fredrik er jo rett & slett bare VELDIG søt.
    Spiller godt da ?

    17
  8. Frida

    Assa hvor lite er det stedet egentlig? Markus møter jo på Elias HELE tida haha

    4
  9. Fredrik liker Ida

    Måten Fredrik snakker på i dette klippet, antyder vel ikke at Fredrik liker broren til Ida. Her snakker han som om han liker Ida. Kan jo hende han lyver, det er klart. Og jeg er enig i at det klippet fra Fabrikken kan antyde at han liker broren. Men her snakker han typisk om Ida som om det er henne han er interessert i.

  10. M

    Fredrik er jo sååå skjønn! Ærlig og tvers gjennom god! Håper han får alle nerdgutter som ser på å bli glad i seg selv! Dere er mye bedre enn de pretensiøse russekongene. Hilsen en som er gift med verdens beste nerd ?

    1