Liker forresten den litt mer ydmyke Markus. Mer av det håper jeg:)
Bad feeling
Føler Markus ender med at blive “udstødt af flokken” i denne uge og at det er Elias som vil drive ham ud. Han vil ha Karoline til at gi helt slip på Markus og tage ham i stedet.
Reven
voici
Ja
Masse klipp!!!!!
Endelig
Nå kan vi endelig få et innblikk i at handlingene til Markus får konsekvenser. Her ser vi at når han nektet Elias som er russepresidenten til å komme inn, nekter han så å si hele bygda. Elias har en stor påvirkningskraft, og da skal man passe seg for å havne på feil fot med han.
scary canary
Uh-oh. Markus sticks his foot in it again. It’s nice to see that he is facing the issue first on and trying to fix it rather than pretending it doesn’t exist (like with whatever happened in Oslo). He seems to take one step forward and two steps back, though.
the sign = karpe
heisann branbello = heisann montebello ? haha
Revolver Ocelot
Her scoret Markus mange poeng hos meg. Nå håper jeg e-sport-eventet slår an!
Jadda
Så bra!? Jeg er klar for fredag og counter-strike?
Fersken
Fint at Markus tok ansvar og sendte melding til Elias, men det hadde vært lurt av han å fremstå litt mer ydmykt enn «var ikke meningen å være kranglete». Tror Elias hadde vært litt mer tilbøyelig til å tilgi oppførselen hvis han bare hadde vært genuin, lagt seg langflat og sagt at han var såret da han så Elias med Karoline og at han vet det ikke var Elias sin feil, og bedt ordentlig om unnskyldning. Men Markus er en stolt fyr. Får håpe han vokser fra det i løpet av sesongen.
Tja
Så moden er ikke folk på 19
❤
Eller var det du som inte var mogen när du var 19? 😉 det är nog olika det där.
Legokloss
Jeg har aldri vært så moden som da jeg var 19.
Lite sted
Det er vanskelig det at alle kjenner alle. Folk vet liksom forholdet er slutt før man vet det det selv. og så sitter det sikkert langt inne hos M det at det var et umodent og noe overfladisk forhold
Yay
Bra at de engasjerer seg rundt å lage et event!
Hestegutt
OI – så bra kjemi Fredrik og Ida har! Tipper at det er han som stikker av med Jenta på slutten….
arhhh
synes det virker som om idas interesse ligger lidt mere hos markus
Lite sted
Det er vanskelig det at alle kjenner alle. Folk vet liksom forholdet er slutt før man vet det det selv. og så sitter det sikkert langt inne hos M det at det var et umodent og noe overfladisk forhold
Altså hygiene
Hygienen på det stedet, altså:
I et tidligere klipp var det Ida som plukket søppel i urinalet og så gikk og ryddet glass med de samme hanskene. Æsj!
Så var det Markus som tisset med de hanskene som han akkurat hadde plukket sneiper fra urinalet med.
Så var det klissing med mobiltelefon oppi matlaging (uten hansker?)
Og nå sitter Ida og pusser nesen og bretter servietter.
Akk ja!
t
Måske er det derfor stedet ikke klarer sig særlig godt
❤
Bästa klippet hittills tycker jag! Hoppas allt löser sig nu.
Mark
Bedste klip indtil nu!!! ? Så fed en synergi de tre har sammen! Og FLOT at Markus viser sig voksen og forsøger at redde trådene ud og siger undskyld til Elias!
TM
Ny innpå her. Har ikke lest tidligere kommentarer, men noen som tenker over hvorfor det alltid er noen med beige genser?
Legokloss
Forrige klipp med disse tre fra pubben hadde både Fredrik, Ida og broren til Ida beige genser.
Markus hadde svart.
Legokloss
Nå er det Markus i beige.
M
Noen som har tips til hvor man får kjøpt hettejakke som Ida sin med sånn stor hette?
Legokloss
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅååååååååååååååååååå neeeeeeeeeiiiii!
*facepalm til Markus for å kuke til russegreia*
Lilli
Søte de to her da ?
C
Hvorfor er Fredrik så søøøt
5 uker til julaften?
Og Blank har bare vart i 2 uker. Skal blank gå i jula ?
Ellers må det jo bli pause og fortsette etter nyttår?
3 episoder
mente jeg.
nja
det fungerar inte så bra om de tar pause, det är en realtidsserie asså, jag tror det kommer att ta slut med «god jul» som «god sommar» var på de andra
Pause
Det har vært pause i alle Skam og blank sesongene. Og da går liksom tiden men vi får ikke se det. Blir en kort sesong på bare 8 episoder hvis ikke.
Tipper
Pause
Revolver Ocelot
Jeg la ikke merke til det før nå, men dette klippet ble postet 13:37 (som betyr «leet», en fortkortelse for «elite»)! Det er garantert ikke tilfeldig?
Anonym
Fredrik and Ida bring out Markus’ better traits and qualities. He is certainly more likeable and bearable in clips with them in comparison to clips with Karo, Elias and alone. But it’s like Fredrik and Ida represent his future and Karoline/Elias/etc represent his past. CS:GO, terrorist vs counter terrorist = old Markus vs new Markus.
Dette blir spennende. Og ja e-sport er stort!
Liker forresten den litt mer ydmyke Markus. Mer av det håper jeg:)
Føler Markus ender med at blive “udstødt af flokken” i denne uge og at det er Elias som vil drive ham ud. Han vil ha Karoline til at gi helt slip på Markus og tage ham i stedet.
voici
Masse klipp!!!!!
Nå kan vi endelig få et innblikk i at handlingene til Markus får konsekvenser. Her ser vi at når han nektet Elias som er russepresidenten til å komme inn, nekter han så å si hele bygda. Elias har en stor påvirkningskraft, og da skal man passe seg for å havne på feil fot med han.
Uh-oh. Markus sticks his foot in it again. It’s nice to see that he is facing the issue first on and trying to fix it rather than pretending it doesn’t exist (like with whatever happened in Oslo). He seems to take one step forward and two steps back, though.
heisann branbello = heisann montebello ? haha
Her scoret Markus mange poeng hos meg. Nå håper jeg e-sport-eventet slår an!
Så bra!? Jeg er klar for fredag og counter-strike?
Fint at Markus tok ansvar og sendte melding til Elias, men det hadde vært lurt av han å fremstå litt mer ydmykt enn «var ikke meningen å være kranglete». Tror Elias hadde vært litt mer tilbøyelig til å tilgi oppførselen hvis han bare hadde vært genuin, lagt seg langflat og sagt at han var såret da han så Elias med Karoline og at han vet det ikke var Elias sin feil, og bedt ordentlig om unnskyldning. Men Markus er en stolt fyr. Får håpe han vokser fra det i løpet av sesongen.
Så moden er ikke folk på 19
Eller var det du som inte var mogen när du var 19? 😉 det är nog olika det där.
Jeg har aldri vært så moden som da jeg var 19.
Det er vanskelig det at alle kjenner alle. Folk vet liksom forholdet er slutt før man vet det det selv. og så sitter det sikkert langt inne hos M det at det var et umodent og noe overfladisk forhold
Bra at de engasjerer seg rundt å lage et event!
OI – så bra kjemi Fredrik og Ida har! Tipper at det er han som stikker av med Jenta på slutten….
synes det virker som om idas interesse ligger lidt mere hos markus
Det er vanskelig det at alle kjenner alle. Folk vet liksom forholdet er slutt før man vet det det selv. og så sitter det sikkert langt inne hos M det at det var et umodent og noe overfladisk forhold
Hygienen på det stedet, altså:
I et tidligere klipp var det Ida som plukket søppel i urinalet og så gikk og ryddet glass med de samme hanskene. Æsj!
Så var det Markus som tisset med de hanskene som han akkurat hadde plukket sneiper fra urinalet med.
Så var det klissing med mobiltelefon oppi matlaging (uten hansker?)
Og nå sitter Ida og pusser nesen og bretter servietter.
Akk ja!
Måske er det derfor stedet ikke klarer sig særlig godt
Bästa klippet hittills tycker jag! Hoppas allt löser sig nu.
Bedste klip indtil nu!!! ? Så fed en synergi de tre har sammen! Og FLOT at Markus viser sig voksen og forsøger at redde trådene ud og siger undskyld til Elias!
Ny innpå her. Har ikke lest tidligere kommentarer, men noen som tenker over hvorfor det alltid er noen med beige genser?
Forrige klipp med disse tre fra pubben hadde både Fredrik, Ida og broren til Ida beige genser.
Markus hadde svart.
Nå er det Markus i beige.
Noen som har tips til hvor man får kjøpt hettejakke som Ida sin med sånn stor hette?
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅååååååååååååååååååå neeeeeeeeeiiiii!
*facepalm til Markus for å kuke til russegreia*
Søte de to her da ?
Hvorfor er Fredrik så søøøt
Og Blank har bare vart i 2 uker. Skal blank gå i jula ?
Ellers må det jo bli pause og fortsette etter nyttår?
mente jeg.
det fungerar inte så bra om de tar pause, det är en realtidsserie asså, jag tror det kommer att ta slut med «god jul» som «god sommar» var på de andra
Det har vært pause i alle Skam og blank sesongene. Og da går liksom tiden men vi får ikke se det. Blir en kort sesong på bare 8 episoder hvis ikke.
Pause
Jeg la ikke merke til det før nå, men dette klippet ble postet 13:37 (som betyr «leet», en fortkortelse for «elite»)! Det er garantert ikke tilfeldig?
Fredrik and Ida bring out Markus’ better traits and qualities. He is certainly more likeable and bearable in clips with them in comparison to clips with Karo, Elias and alone. But it’s like Fredrik and Ida represent his future and Karoline/Elias/etc represent his past. CS:GO, terrorist vs counter terrorist = old Markus vs new Markus.