25 kommentarer

  1. HEI

    hadde jeg vært henne hadde jeg slått opp for han er veldig kontrollfreak

    37
    • ja

      Nettop

      1
  2. Hei.

    Kommer bare på ett beskrivende ord: – huff!

    13
  3. ...

    oh no….

    9
  4. Såååå

    Kleint!!!! ?

    8
  5. Fy F*****

    Så kleint!

    9
  6. Mie

    Når presidenten fra ifjor
    Har flytta hjem til far og mor
    Vil ha reprise
    Det er litt krise
    Å være stuck i gamle spor

    95
    • Nam

      Fabelaktig! ??

      1
  7. herregud

    det här var så sjukt svårt att se på, jag var tvungen att ha en kudde. snälla markus, du duger, du behöver bara finna en ny väg, och snälla snarast för gud detta var jobbigt.

    20
  8. ?

    ehh….har svårt att känna empati för honom längre alltså

    6
  9. Mie II

    Kjekke metaforer og frampek i den gaming-scenen der ;))

    8
  10. Dani

    Er det noen som vet hvilket spill M spiller?

    1
    • Anogutt

      Jeg syns det ser ut som DayZ

      1
    • Gaming

      Arma 3

      2
  11. Usikker

    Kan han plis slutte å være så usikker på seg selv. Og komme over russetiden og Karoline. Dette er så slitsomt.

    5
  12. Nej-usch-huuuu-hjälp

    Han har precis ringt på dörren och jag vet inte om jag kan titta vidare alltså. Så akward alltihopa. Jag får vänta en stund i alla fall…

    9
    • Samme

      Jeg måtte ta pause på samme sted… men det gikk bedre enn fryktet

      3
      • navn

        Det var bare fordi karoline opptrådte voksent og ansvarlig og sørget for at skandalen ble unngått

        9
    • Kra

      Jeg gjorde akkurat det samme! Forsøker nå å samle mot til å se resten. Ugh!

    • C

      hahaha, jag blundade!

  13. K

    Trenger undertekster! :(:(

    2
  14. !

    Hvor bliver underteksterne af??? 🙁

    3
  15. Hei

    Kan det komme flere oppdateringer her eller

    1
  16. Did anyone else see the

    arm touch Karoline did to Mr. Ny Russ President?? Ayooo

    2
  17. russetid

    noe av det kleineste jeg ser er når folk henger igjen i russetiden som om det er meningen med livet