hadde jeg vært henne hadde jeg slått opp for han er veldig kontrollfreak
ja
Nettop
Hei.
Kommer bare på ett beskrivende ord: – huff!
...
oh no….
Såååå
Kleint!!!! ?
Fy F*****
Så kleint!
Mie
Når presidenten fra ifjor
Har flytta hjem til far og mor
Vil ha reprise
Det er litt krise
Å være stuck i gamle spor
Nam
Fabelaktig! ??
herregud
det här var så sjukt svårt att se på, jag var tvungen att ha en kudde. snälla markus, du duger, du behöver bara finna en ny väg, och snälla snarast för gud detta var jobbigt.
?
ehh….har svårt att känna empati för honom längre alltså
Mie II
Kjekke metaforer og frampek i den gaming-scenen der ;))
Dani
Er det noen som vet hvilket spill M spiller?
Anogutt
Jeg syns det ser ut som DayZ
Gaming
Arma 3
Usikker
Kan han plis slutte å være så usikker på seg selv. Og komme over russetiden og Karoline. Dette er så slitsomt.
Nej-usch-huuuu-hjälp
Han har precis ringt på dörren och jag vet inte om jag kan titta vidare alltså. Så akward alltihopa. Jag får vänta en stund i alla fall…
Samme
Jeg måtte ta pause på samme sted… men det gikk bedre enn fryktet
navn
Det var bare fordi karoline opptrådte voksent og ansvarlig og sørget for at skandalen ble unngått
Kra
Jeg gjorde akkurat det samme! Forsøker nå å samle mot til å se resten. Ugh!
C
hahaha, jag blundade!
K
Trenger undertekster! :(:(
!
Hvor bliver underteksterne af??? 🙁
Hei
Kan det komme flere oppdateringer her eller
Did anyone else see the
arm touch Karoline did to Mr. Ny Russ President?? Ayooo
russetid
noe av det kleineste jeg ser er når folk henger igjen i russetiden som om det er meningen med livet
hadde jeg vært henne hadde jeg slått opp for han er veldig kontrollfreak
Nettop
Kommer bare på ett beskrivende ord: – huff!
oh no….
Kleint!!!! ?
Så kleint!
Når presidenten fra ifjor
Har flytta hjem til far og mor
Vil ha reprise
Det er litt krise
Å være stuck i gamle spor
Fabelaktig! ??
det här var så sjukt svårt att se på, jag var tvungen att ha en kudde. snälla markus, du duger, du behöver bara finna en ny väg, och snälla snarast för gud detta var jobbigt.
ehh….har svårt att känna empati för honom längre alltså
Kjekke metaforer og frampek i den gaming-scenen der ;))
Er det noen som vet hvilket spill M spiller?
Jeg syns det ser ut som DayZ
Arma 3
Kan han plis slutte å være så usikker på seg selv. Og komme over russetiden og Karoline. Dette er så slitsomt.
Han har precis ringt på dörren och jag vet inte om jag kan titta vidare alltså. Så akward alltihopa. Jag får vänta en stund i alla fall…
Jeg måtte ta pause på samme sted… men det gikk bedre enn fryktet
Det var bare fordi karoline opptrådte voksent og ansvarlig og sørget for at skandalen ble unngått
Jeg gjorde akkurat det samme! Forsøker nå å samle mot til å se resten. Ugh!
hahaha, jag blundade!
Trenger undertekster! :(:(
Hvor bliver underteksterne af??? 🙁
Kan det komme flere oppdateringer her eller
arm touch Karoline did to Mr. Ny Russ President?? Ayooo
noe av det kleineste jeg ser er når folk henger igjen i russetiden som om det er meningen med livet