7 kommentarer N 7 år Elsker at de referer til andre NRK serier, lowkey shoutout liksom. Lurer på om det kommer noen klipp i helgen?? Ja 7 år Det må det nesten når episoden er på 24 min. Mener det er 12 min igjen Mie 7 år Ja, herlig ? hadde vært ekstra gøy om de møtte på Ragnar på Hellums sko ? M 7 år Vilken serie är det de refererar till? Ida 7 år Hvorfor er Ida tatt bort fra profiler? ? 7 år Hæ hun er jo nederst utflytter 7 år Brandbu er stedet 🙂
N 7 år Elsker at de referer til andre NRK serier, lowkey shoutout liksom. Lurer på om det kommer noen klipp i helgen??
Elsker at de referer til andre NRK serier, lowkey shoutout liksom. Lurer på om det kommer noen klipp i helgen??
Det må det nesten når episoden er på 24 min. Mener det er 12 min igjen
Ja, herlig ? hadde vært ekstra gøy om de møtte på Ragnar på Hellums sko ?
Vilken serie är det de refererar till?
Hvorfor er Ida tatt bort fra profiler?
Hæ hun er jo nederst
Brandbu er stedet 🙂