7 kommentarer

  1. N

    Elsker at de referer til andre NRK serier, lowkey shoutout liksom. Lurer på om det kommer noen klipp i helgen??

    5
    • Ja

      Det må det nesten når episoden er på 24 min. Mener det er 12 min igjen

      1
    • Mie

      Ja, herlig ? hadde vært ekstra gøy om de møtte på Ragnar på Hellums sko ?

      1
    • M

      Vilken serie är det de refererar till?

  2. Ida

    Hvorfor er Ida tatt bort fra profiler?

    • ?

      Hæ hun er jo nederst

  3. utflytter

    Brandbu er stedet 🙂