det-er-fredag
Fredastaco:
Vi kan lære oss noen builds
MeiteMarkus:
Høres slitsomt ut, vi bare winger det
Har du planer i kveld forresten?
Fredastaco:
Bare dette
MeiteMarkus:
Keen på å bli med på halloweenfest på Fabrikken?
Fredastaco:
Ja kanskje det
hva skal du ha på deg?
MeiteMarkus:
Jeg vet ikke ass, er ikke så fan av å kle meg ut
Fredastaco:
ikke jeg heller
eller jeg var det før
men ikke i det siste
MeiteMarkus:
Det må i hvertfall være noe skummelt, folk blander halloween med karneval
Fredastaco:
Ja enig. Hva er skummelt a?
MeiteMarkus:
Klimakrisen?
Fredastaco:
haha ja, eller inkassovarsel
MeiteMarkus:
bobler som forsvinner i chat og aldri kommer tilbake
Fredastaco:
98’er jenter
MeiteMarkus:
Hvorfor?
Fredastaco:
vet ikke de er så modne, skremmer meg
MeiteMarkus:
Hva med: bade rett etter man har spist
Fredastaco:
Hvordan kler man seg ut som det?
MeiteMarkus:
Badeshorts og en pølse i hånda. Fint å gi de litt å tenke på
Fredastaco:
Jeg er solgt!

14 kommentarer

  1. scary canary

    I love their blossoming friendship

    14
    • Klipp?

      Blir det klipp i dag?

  2. Oldis

    Ånei, frykter litt at Fredrik faktusk kler seg ut, uten at noen andre gjør det…

    7
    • haha

      I think they both will be the only ones dressed up ?

      7
  3. Tacolefse

    Husk at tacoskjell er en synd

  4. Hmmm

    «ikke jeg heller
    eller jeg var det før
    men ikke i det siste»

    Varför då, undrar jag….?

    2
    • Rebecce

      Han virker jo veldig usikker på seg selv. Kanskje han bare sier det fordi Markus sa han ikke likte det.

      9
      • Hmmm

        Jag vill ju väldigt gärna att det ska ligga något bakom det han skriver, att det hintar mot något vi ännu inte har koll på ???.
        Men det är säkert så som du skriver, att han helt enkelt bara är osäker. ?

        2
  5. aaah

    ny vänskap när man som mest behöver det?

    3
  6. Noora

    Åååå, håper Markus er snill med Fredrik og at de får et vennskap på ekte! Er så redd for at Fredrik skal bli såret?

    10
    • Miip

      Sjæl! Får nesten vondt i magen.

      1
  7. huleboer

    hva slags chatteplatform er dette?

    • Miip

      Discord

      1
    • inga

      discord

      1