16 kommentarer

  1. .

    Ahh stakkars han fyren, vedder på at Markus var en drittsekk mot han

    41
  2. Rebecce

    Åh, herregud, for en sjønn type! Fikk helt vondt inni meg

    50
  3. Haha

    Han var morsom da

    10
  4. ?????

    ???????????

    5
  5. Fersken

    Haha liker denne fyren. Han var ordentlig søt. Får inntrykk av at han ikke akkurat har vært den kuleste i klassen og kanskje har beundret Markus litt på avstand. Føles som om det er flere grunner til at han trodde Karoline og Markus hadde slått opp. Blir spennende når disse kommer for en dag.

    55
    • ?

      Enig! Har full oversikt over Markus fra mange år tilbake, men Markus aner ikke hvem han er. Gleder meg til å se hvor dette bærer!

      18
  6. -

    Martin Lepperød, ass! Vet ikke helt hva jeg forventet, men han gjør seg så bra i den rollen. Er alltid litt skummelt å bruke et såpass kjent tryne i en sånn type serie som det her, men han spiller så troverdig og bra. Kjente det røska i hjerterota. Gleder meg veldig til å se hvordan dette fortsetter! Heier på denne sesongen!

    52
  7. Nora

    Åh, fy søren. For en skjønn type. Lepperød ass, var litt skeptisk til at han skulle være med fordi han er ganske kjent men utrolig troverdig og gjennkjenbar karakter. Lurer på hva forhistorien deres er??

    12
  8. Seriøst

    Kjedelig start. Hadde venta noe bedre.

    1
    • Anonym

      Det er ikke en dramaserie, men et realistisk afspejling af nogle unges hverdag.
      Det er lidt svært at gøre den spændende og begivenheds rig, eftersom den skal vise os hvor kedelig en hverdag han har.
      Tillykke hvis du har en spændende og dramafyldt hverdag, men det her er realistisk for rigtig mange unge mennesker

      12
  9. HG

    hm det må da være noe mer med Karoline som fikk han til å tro at de ikke er sammen lenger

    9
  10. Insta?

    Fredrik & Elias insta?

  11. n

    Åh så søt! Herregud

    3
  12. !!

    AHAHAHAH, MARTIN LEPPERØD

    3
  13. .

    JEG ER MARTIN MANN, PUSSER TENNA I GLOVARMT VANN

    7