20 kommentarer

  1. scary canary

    This looks promising. I loved this! It’s probably one of my favourite first clips out of the 3 seasons. I can’t wait for more! But Markus…what are you running from? Hmm.

    28
  2. Sortland

    Dette virker som det blir en spennende sesong! Lurer veldig på hva/hvem Markus ser ut til å rømme fra.

    22
    • Snapp

      Seg selv…

      3
  3. Greven

    Voici!

    1
    • Sa greven?

      Men kunne han fransk?

  4. oof

    kan bara tänka mig den iskalla känslan när det var hans chef? som han svarade. har han sagt upp sig i ett sms eller? hände det något på jobbet som gjorde att han bara drog, utan planer och men av rädsla?

    7
  5. Okei

    Rar start..

    3
  6. Cosmos

    Nu drar det igång då 🙂

    3
  7. Hildegunn

    Dette virker spennende så langt!

    4
  8. Cami

    Dette blir bra tror jeg! ???

    3
  9. ?

    Blir spennende å se hva slags retning denne sesongen tar, mange potensielle og aktuelle temaer de kan ta opp når man har en gutt i hovedrollen. Gleder meg masse, dette blir bra! Elsk på P3 som har tatt serieproduksjonen ut i distriktet. Endelig noe gjenkjennbart for folk utenfor Oslo??

    12
    • Hm

      Hur långt ifrån Oslo är det egentligen?

  10. Tutta

    Marcus stikker av og blir snart innhentet…. Lovende start! Og elsker Alfred i denne rollen!

    3
  11. Mie

    De lover mer humor i denne runden,så jeg er klar,jeg, for at Blank kan gjøre revansje fra tidligere snorkfremkallende sesonger ?

    Markus vil umulig bli meg like kjær som ei viss blondine fra Høyanger med panikkangst,i en viss annen serie som aldri skulle vært avsluttet etter bare to sesonger. Men jeg er åpen for å la meg begeistre!

    Bring on the BygdeBlank ??

    19
    • ?

      2
  12. budu

    so curious about this

  13. Fersken

    Dette var interessant! Kjenner jeg får en ordentlig ubehagelig følelse av dette klippet. Kjenner liksom at gutten har fucket opp på et vis. Og kjæresten virker ganske skeptisk til at han har kommet hjem for hennes skyld. Mulig han er mer investert i forholdet enn det hun er? Huff, så mye som kan gå galt, men likevel så spennende!

    7
    • j

      Enig, føler det ligger så mye mer i det forholdet enn vi har sett. Har nok ikke bare vært kokkosboller og fryd og gammen. Lurer også veldig på bagasjen til Markus, hvem han er og hvordan familien hans er. Vi ve enda ikke hva som skjedde før han flytta, er ikke alltid like lett å være fra et lite sted. Skjer det noe sprer det seg som ild i tørt gress. Ryktespredning kan være utrolig slitsomt. Han var kanskje populær og godt likt, men man kan fortsatt være ensom. Hjelper ingenting om hele skolen tror du er kul utad, hvis du føler deg liten og alene inni. Er så spent på hvordan de skal få gutta til å snakke om følelser.

      5
  14. M

    Jeg lurer mer på hvem det er som mater fiskene siden fam’en er på Granca ?

    15