35 kommentarer

  1. Linn

    Omg! Gleder meg! ?❤️

    17
  2. Alfred

    Spændende ??????

    12
  3. Ally

    Blank is finally back! Excited for the new season and curious to see if it can surpass the amazing 2nd season.
    Also I’m so glad we can all chat on here again! Yaaay!

    33
  4. Jeg elsker dette!

    Ser lovende ut!!

    8
  5. Solfrid

    Nå vart je gla!

    2
  6. Hhj

    Noe kjent med han

    2
    • eniiig

      Jaa, han ligner på Adrian fra Heimebane faktisk

      18
  7. Hadeland er stedet ?

    Dette er så drittkult at det blir filmet på Hadeland det jeg bor ? gleder meg til å se denne sesongen her

    13
    • N

      Enig! Håper de har med noen lokale skuespillere også?

      2
  8. Blank is back

    Finally ?

    2
  9. Eline

    Wow, dette ser spennende ut. Ser utrolig anderledes ut enn de forrige sesongene, men kan være kult å fornye det litt. Blir gøy å se hva sesongen skal handle om, forsto liksom ikke helt hovedtråen her? Sjalusi, kjærlighet og status sett fra en gutts perspektiv? Uansett ser dette lovende ut, gleder meg?

    13
    • Gurings

      Ja, jeg tror denne sesongen blir kjempebra fordi at Media og kommunikasjon ved Hadeland Videregående har vært med i produksjonen, statister og assistenter

      5
    • Anonym

      Synes lidt det ligner en reklame for en “almindelig” serie. Hele pointen med blank (og andre) er jo at det skal forestille at ske når klippet kommer.
      Og jo, de må gerne udvikle konceptet

      12
    • Handlingsreferat

      Beskrivelsen på Blank-nettsiden er:
      «Markus var russepresidenten med den fineste dama på Hadeland. Noen måneder seinere er han den eldre fyren med bil – mot sin vilje. Finner han veien til toppen av verden igjen?»

      5
  10. Josefine

    Alfred!!! <3

    5
  11. Hm

    ? Er det ikke han alfred? Fra Nyanser av gris og… flere ting jeg ikke kan komme på i farten. Var han ikke i bakgrunnen i En Affære, og? Eller blander jeg nå? Jeg så aldri Nyanser av gris, men jeg har hørt masse skryt om han fra den forestillingen. Blir spennende å se om denne sesongen blir bra! Gleder meg!

    4
  12. Snupp

    Alfred, jo ?

    5
  13. Blankest

    Alfred Ekker Strande er råflink skuespiller så dette må bli bra. Gleder meg!

    9
    • Tutta

      Jeg også, big fan av han! Nissenrevyen, Antiteateret (Nyanser av gris), Uten navn på Nationaltheateret, han var suveren i alt. Hadde forventet at han kom inn på Teaterhøyskolen i år, men men… En strålende skuespiller er han allerede uansett! Gleder meg!

      7
      • Blankest

        Har bare sett ham i Uten navn på Nationaltheatret men ble kjempeimponert. Spennende å se hva han får ut av denne nye rollen!

        3
      • N

        Har sett han i Nissenrevyen og Hjerteslag. Veldig flink, dette må jo bare bli bra. Utrolig spennende at det er en gutt i hovedrollen. Er ikke så ofte man får historier fra gutters perspektiv, gleder meg!??

        7
  14. Hjerteslag

    Tror jeg såg ham i serien hjerteslag ?

    2
  15. Maya

    Jaaaaaaa! Jeg er så klar!

    1
  16. J20

    Vet ikke jeg, virker veldig kontrollerende og sjalu ovenfor damen? 🙁 hun er way out of his league..

    4
  17. Maja

    Ei av jentene der så ut som hun som spilte Maja i «Jenter» som gikk på NRK super. ?
    Fler som la merke til det?

    5
  18. Ida

    Hvilken sang er det som spilles ?

    1
    • :)

      Woodstock – Matthews’ Southern Comfort
      To Minutter – Lars Vaular

      1
      • heia

        Comeback Kid – Sharon Van Etten også:)

  19. Erasmus Montanus

    Tar på å komme tilbake til hjembygda.

    2
  20. Matt

    Exited for the new season! Wonder with which issues it will deal given in the trailer we see a guy who has it all.

    Greetings from the small German blank fan base. 🙂

    15
  21. Skamvie

    WOOP WOOP! När kommer det igång då? KÖÖÖÖR 😀

    3
  22. Endelig

    Så digg når man ikke kan binge…

    2
  23. nora

    Noen andre som også lå merke til Maja fra skam er med?

  24. gleder meg!

    can’t wait! håper det braker løs snart!