Blank is finally back! Excited for the new season and curious to see if it can surpass the amazing 2nd season.
Also I’m so glad we can all chat on here again! Yaaay!
Jeg elsker dette!
Ser lovende ut!!
Solfrid
Nå vart je gla!
Hhj
Noe kjent med han
eniiig
Jaa, han ligner på Adrian fra Heimebane faktisk
Hadeland er stedet ?
Dette er så drittkult at det blir filmet på Hadeland det jeg bor ? gleder meg til å se denne sesongen her
N
Enig! Håper de har med noen lokale skuespillere også?
Blank is back
Finally ?
Eline
Wow, dette ser spennende ut. Ser utrolig anderledes ut enn de forrige sesongene, men kan være kult å fornye det litt. Blir gøy å se hva sesongen skal handle om, forsto liksom ikke helt hovedtråen her? Sjalusi, kjærlighet og status sett fra en gutts perspektiv? Uansett ser dette lovende ut, gleder meg?
Gurings
Ja, jeg tror denne sesongen blir kjempebra fordi at Media og kommunikasjon ved Hadeland Videregående har vært med i produksjonen, statister og assistenter
Anonym
Synes lidt det ligner en reklame for en “almindelig” serie. Hele pointen med blank (og andre) er jo at det skal forestille at ske når klippet kommer.
Og jo, de må gerne udvikle konceptet
Handlingsreferat
Beskrivelsen på Blank-nettsiden er:
«Markus var russepresidenten med den fineste dama på Hadeland. Noen måneder seinere er han den eldre fyren med bil – mot sin vilje. Finner han veien til toppen av verden igjen?»
Josefine
Alfred!!! <3
Hm
? Er det ikke han alfred? Fra Nyanser av gris og… flere ting jeg ikke kan komme på i farten. Var han ikke i bakgrunnen i En Affære, og? Eller blander jeg nå? Jeg så aldri Nyanser av gris, men jeg har hørt masse skryt om han fra den forestillingen. Blir spennende å se om denne sesongen blir bra! Gleder meg!
Snupp
Alfred, jo ?
Blankest
Alfred Ekker Strande er råflink skuespiller så dette må bli bra. Gleder meg!
Tutta
Jeg også, big fan av han! Nissenrevyen, Antiteateret (Nyanser av gris), Uten navn på Nationaltheateret, han var suveren i alt. Hadde forventet at han kom inn på Teaterhøyskolen i år, men men… En strålende skuespiller er han allerede uansett! Gleder meg!
Blankest
Har bare sett ham i Uten navn på Nationaltheatret men ble kjempeimponert. Spennende å se hva han får ut av denne nye rollen!
N
Har sett han i Nissenrevyen og Hjerteslag. Veldig flink, dette må jo bare bli bra. Utrolig spennende at det er en gutt i hovedrollen. Er ikke så ofte man får historier fra gutters perspektiv, gleder meg!??
Hjerteslag
Tror jeg såg ham i serien hjerteslag ?
Maya
Jaaaaaaa! Jeg er så klar!
J20
Vet ikke jeg, virker veldig kontrollerende og sjalu ovenfor damen? 🙁 hun er way out of his league..
Maja
Ei av jentene der så ut som hun som spilte Maja i «Jenter» som gikk på NRK super. ?
Fler som la merke til det?
Ida
Hvilken sang er det som spilles ?
:)
Woodstock – Matthews’ Southern Comfort
To Minutter – Lars Vaular
heia
Comeback Kid – Sharon Van Etten også:)
Erasmus Montanus
Tar på å komme tilbake til hjembygda.
Matt
Exited for the new season! Wonder with which issues it will deal given in the trailer we see a guy who has it all.
Omg! Gleder meg! ?❤️
Spændende ??????
Blank is finally back! Excited for the new season and curious to see if it can surpass the amazing 2nd season.
Also I’m so glad we can all chat on here again! Yaaay!
Ser lovende ut!!
Nå vart je gla!
Noe kjent med han
Jaa, han ligner på Adrian fra Heimebane faktisk
Dette er så drittkult at det blir filmet på Hadeland det jeg bor ? gleder meg til å se denne sesongen her
Enig! Håper de har med noen lokale skuespillere også?
Finally ?
Wow, dette ser spennende ut. Ser utrolig anderledes ut enn de forrige sesongene, men kan være kult å fornye det litt. Blir gøy å se hva sesongen skal handle om, forsto liksom ikke helt hovedtråen her? Sjalusi, kjærlighet og status sett fra en gutts perspektiv? Uansett ser dette lovende ut, gleder meg?
Ja, jeg tror denne sesongen blir kjempebra fordi at Media og kommunikasjon ved Hadeland Videregående har vært med i produksjonen, statister og assistenter
Synes lidt det ligner en reklame for en “almindelig” serie. Hele pointen med blank (og andre) er jo at det skal forestille at ske når klippet kommer.
Og jo, de må gerne udvikle konceptet
Beskrivelsen på Blank-nettsiden er:
«Markus var russepresidenten med den fineste dama på Hadeland. Noen måneder seinere er han den eldre fyren med bil – mot sin vilje. Finner han veien til toppen av verden igjen?»
Alfred!!! <3
? Er det ikke han alfred? Fra Nyanser av gris og… flere ting jeg ikke kan komme på i farten. Var han ikke i bakgrunnen i En Affære, og? Eller blander jeg nå? Jeg så aldri Nyanser av gris, men jeg har hørt masse skryt om han fra den forestillingen. Blir spennende å se om denne sesongen blir bra! Gleder meg!
Alfred, jo ?
Alfred Ekker Strande er råflink skuespiller så dette må bli bra. Gleder meg!
Jeg også, big fan av han! Nissenrevyen, Antiteateret (Nyanser av gris), Uten navn på Nationaltheateret, han var suveren i alt. Hadde forventet at han kom inn på Teaterhøyskolen i år, men men… En strålende skuespiller er han allerede uansett! Gleder meg!
Har bare sett ham i Uten navn på Nationaltheatret men ble kjempeimponert. Spennende å se hva han får ut av denne nye rollen!
Har sett han i Nissenrevyen og Hjerteslag. Veldig flink, dette må jo bare bli bra. Utrolig spennende at det er en gutt i hovedrollen. Er ikke så ofte man får historier fra gutters perspektiv, gleder meg!??
Tror jeg såg ham i serien hjerteslag ?
Jaaaaaaa! Jeg er så klar!
Vet ikke jeg, virker veldig kontrollerende og sjalu ovenfor damen? 🙁 hun er way out of his league..
Ei av jentene der så ut som hun som spilte Maja i «Jenter» som gikk på NRK super. ?
Fler som la merke til det?
Hvilken sang er det som spilles ?
Woodstock – Matthews’ Southern Comfort
To Minutter – Lars Vaular
Comeback Kid – Sharon Van Etten også:)
Tar på å komme tilbake til hjembygda.
Exited for the new season! Wonder with which issues it will deal given in the trailer we see a guy who has it all.
Greetings from the small German blank fan base. 🙂
WOOP WOOP! När kommer det igång då? KÖÖÖÖR 😀
Så digg når man ikke kan binge…
https://www.nrk.no/presse/_blank_-klar-med-ny-sesong-1.14741392
Noen andre som også lå merke til Maja fra skam er med?
can’t wait! håper det braker løs snart!