PetterKelati ba oss holde av disse datoene: 3.6, 7.6 og 8.6. Da har han booka studio til oss
Selma :
Selma Fett!
Hans Olav:
Hans OlavNotert
Zehra :
Zehra Vet du når på dagen det er?
Jakob:
JakobNå skjer det ass folkens
Jakob:
Petter:
PetterFra 12.00
Zehra :
Zehra Ok:)
36 kommentarer
L
Korta på tonen båda två..
Ja...
men også første gang Zehra har sendt en smiley? :p
Ja
jeg blev glad da jeg så det
:)
Også mig!
L
Den smileyn kan ju ha lite olika betydelse dock, ibland används den drygt eller för att låtsas vara trevlig, lite diffust.
Ja
Han er kort på melding, men klarer nok ikke å holde den formelle tonen når han ser henne igjen tenker jeg..
?
*noterer datoene i google calendar*
T
Det er jo lidt ligegyldigt, serien er slut på det tidspunkt.
Kanskje det blir 10 episoder
da blir det sikkert 10 episoder og ikke 9
Still Nut
Eller Zehra har trukket seg fra samarbeidet til da ?
Siste sending
Siste planlagte sendingen er NRK3 Søndag 9. juni 2019 kl. 21:20
Siste sending
Hvordan vet du når siste planlagte er?
Siste sending
https://tv.nrk.no/serie/blank, hvis man scroller ned så står det «Planlagt sendt: NRK3 · Søndag 9. juni 2019 kl. 21:20». Antar det også fordi ramadan er over til da 🙂
Caroline
Hvor ser du det? Jeg googlet Blank sesong 2, og på nrk TV sine sider står det der at episode 9, den siste episoden som er registrert der, skal sendes søndag 2. Juni kl. 21.00
-
It has been confirmed that there are only 9 episodes. This scheduled time is for the season 2 marathon on NRK3. If you check the tv guide for week 23, it shows all the episodes in order and only up to episode 9.
L
Jeg troede, den var slut nu. Det føles i hvert fald sådan?
Ass
Hvad er det, det betyder?!?
lingo
‘ass’ er kortversjon / slang for ‘altså’
?
TAK ?
Mette
Har Petter været til møde med Kelati? Uden de andre?
?
Petter er sikkert bare kontaktperson for gruppa, altså det er han kelati ringer og avtaler med
.
Det är nog bara så att petter fungerar som kontaktperson, så att det är honom som kelati hör av sig till och så får petter meddela resten av bandet.
Anonym
Han har hele tiden været kontakten mellem Kelati og bandet, så han har sikkert bare modtaget en besked omkring det.
Bransje
I en slik bransje må man bare ta det man får. Om de sier nei til disse datoene blir de kanskje droppet av Kelati
Mon ikke
Zehra spørger til tidspunkt fordi d.3/6 også er Eid?
@ mon ikke
Id al-fitr (Eid) er 5. juni i år.
???
Det er 9 episoder. Men serien er jo slutt da?
Hm
Morsomt å tenke på hvor kritiske og sure de fleste her var da vi fikk vite at det var nye karakterer i sesong 2.
Egenligt bare skønt
At man nåde kan savne de gamle og holde af de nye karakter – folk er så flinke til at engagere sig i denne fictions genre – jeg er så imponeret over følelses udbrud og fan entusiasme. Kan man nørde for meget i Blank – jeg tror det ikke❤️
Hm
Er det en av eksamensdatoene til Zehra?
Skal have det at passe med studie og cafejob
Seje Zehra
Min mening
Kanskje!
skuffet
Fy fadeer så tregt denne serien går.
Mister helt interessen.
Enig
Yuuup
Together
Ser ikke ut som Selma og Jakob har forlatt bandet i hvert fall ?
Korta på tonen båda två..
men også første gang Zehra har sendt en smiley? :p
jeg blev glad da jeg så det
Også mig!
Den smileyn kan ju ha lite olika betydelse dock, ibland används den drygt eller för att låtsas vara trevlig, lite diffust.
Han er kort på melding, men klarer nok ikke å holde den formelle tonen når han ser henne igjen tenker jeg..
*noterer datoene i google calendar*
Det er jo lidt ligegyldigt, serien er slut på det tidspunkt.
da blir det sikkert 10 episoder og ikke 9
Eller Zehra har trukket seg fra samarbeidet til da ?
Siste planlagte sendingen er NRK3 Søndag 9. juni 2019 kl. 21:20
Hvordan vet du når siste planlagte er?
https://tv.nrk.no/serie/blank, hvis man scroller ned så står det «Planlagt sendt: NRK3 · Søndag 9. juni 2019 kl. 21:20». Antar det også fordi ramadan er over til da 🙂
Hvor ser du det? Jeg googlet Blank sesong 2, og på nrk TV sine sider står det der at episode 9, den siste episoden som er registrert der, skal sendes søndag 2. Juni kl. 21.00
It has been confirmed that there are only 9 episodes. This scheduled time is for the season 2 marathon on NRK3. If you check the tv guide for week 23, it shows all the episodes in order and only up to episode 9.
Jeg troede, den var slut nu. Det føles i hvert fald sådan?
Hvad er det, det betyder?!?
‘ass’ er kortversjon / slang for ‘altså’
TAK ?
Har Petter været til møde med Kelati? Uden de andre?
Petter er sikkert bare kontaktperson for gruppa, altså det er han kelati ringer og avtaler med
Det är nog bara så att petter fungerar som kontaktperson, så att det är honom som kelati hör av sig till och så får petter meddela resten av bandet.
Han har hele tiden været kontakten mellem Kelati og bandet, så han har sikkert bare modtaget en besked omkring det.
I en slik bransje må man bare ta det man får. Om de sier nei til disse datoene blir de kanskje droppet av Kelati
Zehra spørger til tidspunkt fordi d.3/6 også er Eid?
Id al-fitr (Eid) er 5. juni i år.
Det er 9 episoder. Men serien er jo slutt da?
Morsomt å tenke på hvor kritiske og sure de fleste her var da vi fikk vite at det var nye karakterer i sesong 2.
At man nåde kan savne de gamle og holde af de nye karakter – folk er så flinke til at engagere sig i denne fictions genre – jeg er så imponeret over følelses udbrud og fan entusiasme. Kan man nørde for meget i Blank – jeg tror det ikke❤️
Er det en av eksamensdatoene til Zehra?
Seje Zehra
Kanskje!
Fy fadeer så tregt denne serien går.
Mister helt interessen.
Yuuup
Ser ikke ut som Selma og Jakob har forlatt bandet i hvert fall ?
til at holde sammen på bandet.