also, zehra was wearing the «heartbreaker» sweater lastnight at dinner. seems fitting now! although it is not entirely her fault that kerim was sad at the end. she can’t help her feelings, and it didn’t help that amina was pushing them together without 100% confirmation that zehra was interested.
Yup
Yeah she was pushing them together while Zehra said: nah. Don’t think so. Pretty shitty. I can’t manage to feel bad for K though.
Lo
Åå det gjorde ont å se dette. Nå må Zehra ringa eller sende meld till Petter
??
Petter❤️?
!!
Braa Zehra!!
Navn
Petter ???
Beste klippet!
Endelig snur handlingen!
Åh Zehra!
Ring Petter NU!
Bra du sa ifra til slutt, Zehra
Kerim er ok, han. Men ikke kjæreste- potensial for Zehra.
Kehra
Og at han setter seg selv først, sier også Zehra noe om hva slags kultur han kommer fra… Når hun spør: Hvorfor ikke Zehrim..?
S
Ja! Tenker også at «vi har like sko, men mine er større» var en metafor
Gg
Hva er en metafor igjen??
Metaformose
Ein metafor er å seie noko i overført tyding, eit uttrykk, bilete eller symbol som ein bruker for å uttrykke noko utan å seie det rett ut i klartekst. T.d. dersom ein seier at nokon «har ein bolle i omnen», som altså ikkje tydar at personen har bakt, men at personen er gravid. Metaforar treng ikkje å vere faste uttrykk sånn som det, og dei kan vere meir eller mindre opplagte. 🙂
Hm
Å ha ei bolle i ovnen er kode eller en slags spøkete eufemisme.
Skoene kan leses som et symbol.
En simile: Livet er en reise (konkret sammenlikning)
En metafor: Zehra og Amina har nådd et veikryss (overført sammenlikning)
Et bilde på noe
.
Maja
”Kultur” han kommer ifrån… sluta dra långdragna slutsatser om nått så smått som valet av en sammanslagning av deras namn. Hur kan så många i detta kommentarsfält tycka att den rätta vägen för att få fram att ni vill se Petter och Zehra tillsammans är genom att säga fördomsfulla saker om Kerim?
Resett
PK-Sverige!
Kim Larsen
Godt poeng ???
Det er jo sygt komplekst hvorfor man passer sammen
en ting er «national kulturelle» rødder men der så meget andet – interesser, personlighed, kemi, verdenssyn, værdier etc.
Vero
Serr, har du problem med at han skrev hennes navn på teamet deres?? Det var bra han ikke lage noe parnavn når han ikke visste om hun var interessert. Eller heier du på ZEHRIM?
Han
Slo jo sammen navna
@Vero
Hæ? Han laget jo nettopp et parnavn (Kehra), som han gjorde ved å sette sitt eget navn først.
Rly???
Btw han satt K foran Zehra, det eneste som tilhører hans navn er K’en og tilfeldigvis E
Rly???
Wooow er du serøs nå? Vel i deres kultur blir kvinnersatt først så mannen. Og i de fleste amerikanske (ig norske) når man skal sette sammen navn er det typisk at den som fatisk gjør det sier sitt navn først. Men ja siden han er tyrker skal det selvfølgelig være en eller annen der ute som må påpeke det, hadde petter sagt «pehra» hadde denne kommentaren aldri poppet opp for noen
Z ❤️ P
Endelig.. nå MÅ Z vel snart ta kontakt med P. Håper hun gjør det før det er for sent!!! ??
Au
Dette gjorde skikkelig vondt 🙁
Martin
Det er så kleint mellom Zehra og Kerim! Selv om de ikke passer sammen, synes jeg litt synd på Kerim som har reist hele vegen til Norge med forhåpninger. Og selvfølgelig skulle Petter se de to i det minst passende øyeblikket
Vero
Det hadde han vel godt av, greit å finne ut at det ikke bare er han som liker henne, så kanskje han behandler henne skikkelig hvos det blir en neste gang.
Maria
WORD
Bolli
Behandler henne skikkelig? Petter har aldri ikke behandlet Zehra skikkelig… Alvorlig talt.
MB
På hvilken måte har Kerim ikke behandlet Zehra skikkelig??? Ærlig talt går an å ville ha Zehra sammen med Petter uten å hate på Kerim og komme med ville påstander ut ifra ingenting.
Yup
Synes ikke synd på han. Sånn er livet. Noen ganger liker vi folk som ikke føler det samme. Noen ganger må vi reise for å finne ut at det er no go. Uansett så har han fått seg en weekend i Oslo. Hengt med venner. Ikke akkurat noe å grine over.
!!!!!!!!!
??
siri
åh får vondt i hjertet for zehra og petter og kerim :(((
PZ
Omg this broke my heart. I hope she texts him tonight.
Ing
Åhh takk, Zehra! Vær så snill å ikke stopp her, Kerim virker sykt bra, og om du vet så ikke la ham henge. Det er helt ok å si at du har noen andre greier i hodet, men det er ikke greit å holde alle i mørket når du vet hva de tenker og at du ikke tenker det samme!
Så ikke stopp her! Vær så snill å være ærlig med folk selv om det er vanskelig!
Cami
Ååå.. den kjentes nesten ut som om jeg var Zehra! Stakkar Zehra. Jeg vet jeg har vært litt hard mot henne noen ganger tidligere. Men dette var vondt. ? og stakkar Petter ?❤️ Jeg heier på dere ❤️❤️
T
Er jeg virkelig den eneste som er team kehra??
T
har en liten følelse på at han er gay. Tror det er nettopp det ha prøver å skjule med Zehra
...
Tror nok han DEFFINTIVT ikke er gay. Hvorfor må alle gutter være det?
123
D r ingen her som har sagt at «alle» gutter må være gay
lol
«hvorfor
_må_
_alle_
gutter
være det»
tror prosentandelen homofile gutter representert i skjermmedia i verdenshistorien er riiiiiiiiiiimelig lav, gitt
dd
Er vel mer det at bare fordi man kan virke litt klein rundt en jente eller noe lignende, betyr det ikke at man automatisk er gay.
Therese
nej
Neida
Du er ikke alene nei!
Han virker som en kjempebra fyr, håper Zehra er ærlig og at han viser seg å være like fin som han virker når hun forteller ham det!
Jeg skjønner ikke alle som mener det var så dust at han skrev Kehrim istedetfor Zehrim, det er da ikke noe galt i det? Det kunne helt sikkert like gjerne vært omvendt!
Selv om det er åpenbart hvor dette skal gå synes jeg det er skikkelig dumt, for Kerim virker som en mye finere fyr enn Petter.
S
Hvordan virker han som en mye bedre fyr enn petter? Du har fått 2-3 scener med og du kommer frem til den konklusjonen, gir ikke mening. Men jaja dere får shippe de men tviler det blir zehra og kerim til slutt
?
#pettermåsvare
?
#zehramåringe
Trist med Petter, men
I alle fall bra hun sa ifra til Kerim at hun ikke var interessert
Mehhh
Dette svidde litt i sjelen
3 knuste hjerter
Stakkar Kerim…
Stakkar Petter…
Stakkar Zehra
N
Masse knuste hjerter i to minutter ass ?
"Agnes"
Ja.
Det är synd om människorna.
ZEHPPER all the way!
Jeg shipper Zehpper!
Sara
Eller Zetter
:)
Petra!
yes!
petra all the way!
Zehra + Pepper = Zehpper
Han heter jo ikke Pepper heller da
Minutter
Hvor mange min tilsammen så langt denne uken nå?
Minutter
Ca. 14 minutter
Episode
Så 4 igjen? Står 18 min på episoden
??
19 står det på episoden på nrks hemsida. Så ett klipp till ikväll är väl rimligt? ?
Ja
Håper virkelig det ?
??
Dä har vi väl ett par minuter kvar? Tror någon skrev att det var 18 eller 19 min avsnitt
My
Får det till ca 17 min. Og det står att episoden är 18 min
Tanita
«Jeg tror du har misforstått litt» Yepp, det har Zehra også. Go get your man!
L
Ta kontakt med Petter før bananen blir brun
Hæ?
Hvada
Lovleg
logikk ?
Hehe
Er er referanse fra Lovleg. Noe Sara da til Gunnhild.
Er bananen grønn er ikke tiden helt moden for å ta kontakt, er den gul må man ta sjansen, men venter man for lenge blir den brun. Og bananen til Zehra, Petter, er i ferd med å bli brun.
Håper det ble forståelig ☺️
Lovleg
Referanse til «Lovleg». Anbefales!
Lol
Fra lovleg
Serie etter serie etter serie.....
Bananmetaforen er fra serien Lovleg. Brun banan = for sent for et forhold. Man må hive seg på når bananen er gul! Disse seriene er så avhengighetsskapende at man bare må følge med på en ny når en er ferdig. Tipper maaaange her har fulgt med siden tidlig Skam, sett alle fire sesonger….Deretter sett Blank sesong 1, Lovleg sesong 1 og 2 og nå denne….Og deltatt i kommentarfeltene i alle seriene.
Lovleg
Dette er Skam sesong 4, slik det burde ha vært
skam sesong 4 var lige som den skulle være
Vi havde brug for at lære Sana at kende – og nu har vi brug for at lære Zehra, Nadiya og Amina at kende.
Vannkanne
Noe ifra lovleg 🙂
C
Nadiya, er det deg? ??
Kia
Åååh, savna Sara og Lovleg ❤️??
kt
kerim is so annoying omg ?
a
I didn’t mind him when we first met him, but he seems quite «try hard»? and I never thought the characters (Amina, Yasir and Kerim) were cringe until he was cheering and lifting Zehra up lol it seemed odd
Enda et tegn...
på at de ikke passer sammen. Zehra er ikke ei jente du løfter på den måten. Hun liker å ha kontroll selv.
...
Som flere andre har nevnt er det mulig han er homo, men ikke åpen om det og derfor prøver sykt hardt å få det til å funke med ei jente…
Judgy
You guys are so judging? He is not annoying, and yeah maybe he is trying but at least he is trying right?
Also just because someone is doing things differently og beeing a little bit awkward doesn`t mean that they are gay, seriously?
Hvor mange minutter har vi fått?
Er det håp for et klipp til i kveld? ??
Neeeiiii
Vi har vist fået 17,5 minut, så mon dog vi får mere?
@Neeeiiii
Står at episoden varer i 19 minutter, så med rulletekst osv blir det vel akkurat det :/
?
Men er det ikke litt rart å avslutte episoden sånn? Jeg har et lite håp om at det kanskje kommer et min med oppklaring. Mye kan skje frem til episoden slippes ut kl. 06 i morgen ☺️
M
Rulletekst
PETTEEEEEEEER
PETTEEEEEER
Cami
Altså.. FOR en bra fyr Petter her.. Her også prøver han å smile til Zehra selv om det gjør vondt. ❤️
euy
?
.
Dette var vondt å se på, men ble på en måte litt glad også??
Nut
Ja for endelig er ikke Zehra blank lenger.
Håber det var et wake up call
For zehra
Nut
Og der var bordet snudd! Zehra er ikke Blank lenger, ikke for oss og ikke for seg selv. Som hun kjempa for ikke å gråte på slutten, neste så jeg grein en skvett for henne.Jeg har slitt med å lese henne til nå, men nå kom endringen endelig! Nå må hun få huet ut av det sola aldri skinner og kontakte ham så de slipper å ha det så kjipt begge to.
Er det forresten andre som sliter med å få sendt inn kommentarene?
Yup
Ja, noen av mine har ikke godt gjennom. Stress. Nesten så jeg måtte ty til Jodel.
??
Jeg liker denne serien vældig mye! Hilsen en glad dansker!
Julia
Okei, dette er random, men jeg syns Kerim likner litt på en ung Thomas Numme!
Navneliste!
Nadyia er eneste som har sitt navn først ❤️ go katte fyren
Mm
Jepp, og hun har også byttet teksten i instaen sin til «DM meg om du tørr» rett i Moas faaaace. #ImwithNadiya
B
Hun savner han.
EEEE
Är det inte Ella och Simen i början? ?
Mm
Lurte jeg og på!!
what
??
♥️
Jo ??
EEEEx2
Ja! Hahaha 😀
sinus
jaa ser sånn ut!<33
Det er ikke Simen og Ella
Dem savner jeg
Anna
Nei, men er litt likt. 🙂
Simen
Du ser spøgelser
Nut
Og der var bordet snudd! Zehra er ikke Blank lenger, ikke for oss og ikke for seg selv. Som hun kjempa for ikke å gråte på slutten. Griner en liten skvett for henne. Jeg har slitt med å lese henne til nå, men nå kom endringen endelig. Nå må hun få huet ut av en viss kroppsdel der sola aldri skinner og kontakte ham så de slipper å ha det så vondt begge to.
SANGEN?
Noen som vet hva sangen som spilles når zehra og Kerim snakker om team-navnet, heter?
fire
karkaz feat Maria aasen
⭐️
Karkaz – Fire (feat. Maria Aasen)
LOL
Maria Aasen = Susanne fra sesong 1 🙂
Nut
Og der var bordet snudd! Zehra er ikke Blank lenger, ikke for oss og ikke for seg selv. Som hun kjempa for ikke å gråte på slutten. Griner en liten skvett for henne. Jeg har slitt med å lese henne til nå, men nå kom endringen endelig. Nå må hun få huet ut av en viss kroppsdel der sola aldri skinner og kontakte ham så de slipper å ha det så vondt begge to
nej hun tog fejl
de passer sammen hun og Petter – og nu ved hun det. Hun har bare ledt efter grunde til at de ikke skulle være sammen. Hun blev forelsket med det samme – første gang hun så ham der da hun var DJ.
Zehra er ret impulsiv så mon ikke hun gør noget i dag. Håber på en snak i dag. Orker ikke at det skal vare fler euger før de får talt sammen altså. Trænger til at se Zehra kæmpe for at få Petter NU!
Anonym
Tror Kerim forteller det til Yasir, Yasir til Amina og Amina kommer til å klikke på Zehra..
men Zehra kommer til å klikke tilbake på Amina
Og da får vi kanskje svar på hvorfor hun blir styrt eller gjør alt det Amina vil.
Yup
Dette er et scenario jeg kan leve med og en god måte å få til en sikkelig samtale mellom zehra og Amina. Det var såvidt en start på fredag. Påtide at de tar hele praten denne uken.
Forrest
Run Zehra… Run!
sinus
altså jeg henger sikkert litt etter men må bare spørre; hvs skjedde i den instastoryen til amina før festen hos petter? skjønner ikke hva dere mener når dere prater om den hahah
hej SInus
I instatstoryen så ser man Amina gå på gaden på vej til festen med alle de folk hun har samlet inklusiv Moa – og de virker til at være gearet på trouble-making – snakker dårligt om norske gutter. Hun skaber en dårlig stemning allerede der.
sinus
aa skjønner! takk<3
Lol
Petter:(
zehra come on
syns det er rart at det ikke skjer mer
K
I HAVENT EVEN WATCHED THIS YET TF U MEAN BY KEHRA
K
Got like 3 secs of petter content but YET again…. at what cost
Mission Petter
Er det bare mig eller er mission getting Petter back in motion!!!!!?????
Greit
uff jeg vet det inte er bra men jeg liker ikke Petter, men ja ja de skal ende up together..
my heart dropped when i saw petter 🙁
also, zehra was wearing the «heartbreaker» sweater lastnight at dinner. seems fitting now! although it is not entirely her fault that kerim was sad at the end. she can’t help her feelings, and it didn’t help that amina was pushing them together without 100% confirmation that zehra was interested.
Yeah she was pushing them together while Zehra said: nah. Don’t think so. Pretty shitty. I can’t manage to feel bad for K though.
Åå det gjorde ont å se dette. Nå må Zehra ringa eller sende meld till Petter
Petter❤️?
Braa Zehra!!
Petter ???
Endelig snur handlingen!
Ring Petter NU!
Kerim er ok, han. Men ikke kjæreste- potensial for Zehra.
Og at han setter seg selv først, sier også Zehra noe om hva slags kultur han kommer fra… Når hun spør: Hvorfor ikke Zehrim..?
Ja! Tenker også at «vi har like sko, men mine er større» var en metafor
Hva er en metafor igjen??
Ein metafor er å seie noko i overført tyding, eit uttrykk, bilete eller symbol som ein bruker for å uttrykke noko utan å seie det rett ut i klartekst. T.d. dersom ein seier at nokon «har ein bolle i omnen», som altså ikkje tydar at personen har bakt, men at personen er gravid. Metaforar treng ikkje å vere faste uttrykk sånn som det, og dei kan vere meir eller mindre opplagte. 🙂
Å ha ei bolle i ovnen er kode eller en slags spøkete eufemisme.
Skoene kan leses som et symbol.
En simile: Livet er en reise (konkret sammenlikning)
En metafor: Zehra og Amina har nådd et veikryss (overført sammenlikning)
.
”Kultur” han kommer ifrån… sluta dra långdragna slutsatser om nått så smått som valet av en sammanslagning av deras namn. Hur kan så många i detta kommentarsfält tycka att den rätta vägen för att få fram att ni vill se Petter och Zehra tillsammans är genom att säga fördomsfulla saker om Kerim?
PK-Sverige!
Godt poeng ???
en ting er «national kulturelle» rødder men der så meget andet – interesser, personlighed, kemi, verdenssyn, værdier etc.
Serr, har du problem med at han skrev hennes navn på teamet deres?? Det var bra han ikke lage noe parnavn når han ikke visste om hun var interessert. Eller heier du på ZEHRIM?
Slo jo sammen navna
Hæ? Han laget jo nettopp et parnavn (Kehra), som han gjorde ved å sette sitt eget navn først.
Btw han satt K foran Zehra, det eneste som tilhører hans navn er K’en og tilfeldigvis E
Wooow er du serøs nå? Vel i deres kultur blir kvinnersatt først så mannen. Og i de fleste amerikanske (ig norske) når man skal sette sammen navn er det typisk at den som fatisk gjør det sier sitt navn først. Men ja siden han er tyrker skal det selvfølgelig være en eller annen der ute som må påpeke det, hadde petter sagt «pehra» hadde denne kommentaren aldri poppet opp for noen
Endelig.. nå MÅ Z vel snart ta kontakt med P. Håper hun gjør det før det er for sent!!! ??
Dette gjorde skikkelig vondt 🙁
Det er så kleint mellom Zehra og Kerim! Selv om de ikke passer sammen, synes jeg litt synd på Kerim som har reist hele vegen til Norge med forhåpninger. Og selvfølgelig skulle Petter se de to i det minst passende øyeblikket
Det hadde han vel godt av, greit å finne ut at det ikke bare er han som liker henne, så kanskje han behandler henne skikkelig hvos det blir en neste gang.
WORD
Behandler henne skikkelig? Petter har aldri ikke behandlet Zehra skikkelig… Alvorlig talt.
På hvilken måte har Kerim ikke behandlet Zehra skikkelig??? Ærlig talt går an å ville ha Zehra sammen med Petter uten å hate på Kerim og komme med ville påstander ut ifra ingenting.
Synes ikke synd på han. Sånn er livet. Noen ganger liker vi folk som ikke føler det samme. Noen ganger må vi reise for å finne ut at det er no go. Uansett så har han fått seg en weekend i Oslo. Hengt med venner. Ikke akkurat noe å grine over.
??
åh får vondt i hjertet for zehra og petter og kerim :(((
Omg this broke my heart. I hope she texts him tonight.
Åhh takk, Zehra! Vær så snill å ikke stopp her, Kerim virker sykt bra, og om du vet så ikke la ham henge. Det er helt ok å si at du har noen andre greier i hodet, men det er ikke greit å holde alle i mørket når du vet hva de tenker og at du ikke tenker det samme!
Så ikke stopp her! Vær så snill å være ærlig med folk selv om det er vanskelig!
Ååå.. den kjentes nesten ut som om jeg var Zehra! Stakkar Zehra. Jeg vet jeg har vært litt hard mot henne noen ganger tidligere. Men dette var vondt. ? og stakkar Petter ?❤️ Jeg heier på dere ❤️❤️
Er jeg virkelig den eneste som er team kehra??
har en liten følelse på at han er gay. Tror det er nettopp det ha prøver å skjule med Zehra
Tror nok han DEFFINTIVT ikke er gay. Hvorfor må alle gutter være det?
D r ingen her som har sagt at «alle» gutter må være gay
«hvorfor
_må_
_alle_
gutter
være det»
tror prosentandelen homofile gutter representert i skjermmedia i verdenshistorien er riiiiiiiiiiimelig lav, gitt
Er vel mer det at bare fordi man kan virke litt klein rundt en jente eller noe lignende, betyr det ikke at man automatisk er gay.
nej
Du er ikke alene nei!
Han virker som en kjempebra fyr, håper Zehra er ærlig og at han viser seg å være like fin som han virker når hun forteller ham det!
Jeg skjønner ikke alle som mener det var så dust at han skrev Kehrim istedetfor Zehrim, det er da ikke noe galt i det? Det kunne helt sikkert like gjerne vært omvendt!
Selv om det er åpenbart hvor dette skal gå synes jeg det er skikkelig dumt, for Kerim virker som en mye finere fyr enn Petter.
Hvordan virker han som en mye bedre fyr enn petter? Du har fått 2-3 scener med og du kommer frem til den konklusjonen, gir ikke mening. Men jaja dere får shippe de men tviler det blir zehra og kerim til slutt
#pettermåsvare
#zehramåringe
I alle fall bra hun sa ifra til Kerim at hun ikke var interessert
Dette svidde litt i sjelen
Stakkar Kerim…
Stakkar Petter…
Stakkar Zehra
Masse knuste hjerter i to minutter ass ?
Ja.
Det är synd om människorna.
Jeg shipper Zehpper!
Eller Zetter
Petra!
petra all the way!
Han heter jo ikke Pepper heller da
Hvor mange min tilsammen så langt denne uken nå?
Ca. 14 minutter
Så 4 igjen? Står 18 min på episoden
19 står det på episoden på nrks hemsida. Så ett klipp till ikväll är väl rimligt? ?
Håper virkelig det ?
Dä har vi väl ett par minuter kvar? Tror någon skrev att det var 18 eller 19 min avsnitt
Får det till ca 17 min. Og det står att episoden är 18 min
«Jeg tror du har misforstått litt» Yepp, det har Zehra også. Go get your man!
Ta kontakt med Petter før bananen blir brun
Hvada
logikk ?
Er er referanse fra Lovleg. Noe Sara da til Gunnhild.
Er bananen grønn er ikke tiden helt moden for å ta kontakt, er den gul må man ta sjansen, men venter man for lenge blir den brun. Og bananen til Zehra, Petter, er i ferd med å bli brun.
Håper det ble forståelig ☺️
Referanse til «Lovleg». Anbefales!
Fra lovleg
Bananmetaforen er fra serien Lovleg. Brun banan = for sent for et forhold. Man må hive seg på når bananen er gul! Disse seriene er så avhengighetsskapende at man bare må følge med på en ny når en er ferdig. Tipper maaaange her har fulgt med siden tidlig Skam, sett alle fire sesonger….Deretter sett Blank sesong 1, Lovleg sesong 1 og 2 og nå denne….Og deltatt i kommentarfeltene i alle seriene.
Dette er Skam sesong 4, slik det burde ha vært
Vi havde brug for at lære Sana at kende – og nu har vi brug for at lære Zehra, Nadiya og Amina at kende.
Noe ifra lovleg 🙂
Nadiya, er det deg? ??
Åååh, savna Sara og Lovleg ❤️??
kerim is so annoying omg ?
I didn’t mind him when we first met him, but he seems quite «try hard»? and I never thought the characters (Amina, Yasir and Kerim) were cringe until he was cheering and lifting Zehra up lol it seemed odd
på at de ikke passer sammen. Zehra er ikke ei jente du løfter på den måten. Hun liker å ha kontroll selv.
Som flere andre har nevnt er det mulig han er homo, men ikke åpen om det og derfor prøver sykt hardt å få det til å funke med ei jente…
You guys are so judging? He is not annoying, and yeah maybe he is trying but at least he is trying right?
Also just because someone is doing things differently og beeing a little bit awkward doesn`t mean that they are gay, seriously?
Er det håp for et klipp til i kveld? ??
Vi har vist fået 17,5 minut, så mon dog vi får mere?
Står at episoden varer i 19 minutter, så med rulletekst osv blir det vel akkurat det :/
Men er det ikke litt rart å avslutte episoden sånn? Jeg har et lite håp om at det kanskje kommer et min med oppklaring. Mye kan skje frem til episoden slippes ut kl. 06 i morgen ☺️
Rulletekst
PETTEEEEEER
Altså.. FOR en bra fyr Petter her.. Her også prøver han å smile til Zehra selv om det gjør vondt. ❤️
?
Dette var vondt å se på, men ble på en måte litt glad også??
Ja for endelig er ikke Zehra blank lenger.
For zehra
Og der var bordet snudd! Zehra er ikke Blank lenger, ikke for oss og ikke for seg selv. Som hun kjempa for ikke å gråte på slutten, neste så jeg grein en skvett for henne.Jeg har slitt med å lese henne til nå, men nå kom endringen endelig! Nå må hun få huet ut av det sola aldri skinner og kontakte ham så de slipper å ha det så kjipt begge to.
Er det forresten andre som sliter med å få sendt inn kommentarene?
Ja, noen av mine har ikke godt gjennom. Stress. Nesten så jeg måtte ty til Jodel.
Jeg liker denne serien vældig mye! Hilsen en glad dansker!
Okei, dette er random, men jeg syns Kerim likner litt på en ung Thomas Numme!
Nadyia er eneste som har sitt navn først ❤️ go katte fyren
Jepp, og hun har også byttet teksten i instaen sin til «DM meg om du tørr» rett i Moas faaaace. #ImwithNadiya
Hun savner han.
Är det inte Ella och Simen i början? ?
Lurte jeg og på!!
??
Jo ??
Ja! Hahaha 😀
jaa ser sånn ut!<33
Dem savner jeg
Nei, men er litt likt. 🙂
Du ser spøgelser
Og der var bordet snudd! Zehra er ikke Blank lenger, ikke for oss og ikke for seg selv. Som hun kjempa for ikke å gråte på slutten. Griner en liten skvett for henne. Jeg har slitt med å lese henne til nå, men nå kom endringen endelig. Nå må hun få huet ut av en viss kroppsdel der sola aldri skinner og kontakte ham så de slipper å ha det så vondt begge to.
Noen som vet hva sangen som spilles når zehra og Kerim snakker om team-navnet, heter?
karkaz feat Maria aasen
Karkaz – Fire (feat. Maria Aasen)
Maria Aasen = Susanne fra sesong 1 🙂
Og der var bordet snudd! Zehra er ikke Blank lenger, ikke for oss og ikke for seg selv. Som hun kjempa for ikke å gråte på slutten. Griner en liten skvett for henne. Jeg har slitt med å lese henne til nå, men nå kom endringen endelig. Nå må hun få huet ut av en viss kroppsdel der sola aldri skinner og kontakte ham så de slipper å ha det så vondt begge to
de passer sammen hun og Petter – og nu ved hun det. Hun har bare ledt efter grunde til at de ikke skulle være sammen. Hun blev forelsket med det samme – første gang hun så ham der da hun var DJ.
Zehra er ret impulsiv så mon ikke hun gør noget i dag. Håber på en snak i dag. Orker ikke at det skal vare fler euger før de får talt sammen altså. Trænger til at se Zehra kæmpe for at få Petter NU!
Tror Kerim forteller det til Yasir, Yasir til Amina og Amina kommer til å klikke på Zehra..
men Zehra kommer til å klikke tilbake på Amina
Og da får vi kanskje svar på hvorfor hun blir styrt eller gjør alt det Amina vil.
Dette er et scenario jeg kan leve med og en god måte å få til en sikkelig samtale mellom zehra og Amina. Det var såvidt en start på fredag. Påtide at de tar hele praten denne uken.
Run Zehra… Run!
altså jeg henger sikkert litt etter men må bare spørre; hvs skjedde i den instastoryen til amina før festen hos petter? skjønner ikke hva dere mener når dere prater om den hahah
I instatstoryen så ser man Amina gå på gaden på vej til festen med alle de folk hun har samlet inklusiv Moa – og de virker til at være gearet på trouble-making – snakker dårligt om norske gutter. Hun skaber en dårlig stemning allerede der.
aa skjønner! takk<3
Petter:(
syns det er rart at det ikke skjer mer
I HAVENT EVEN WATCHED THIS YET TF U MEAN BY KEHRA
Got like 3 secs of petter content but YET again…. at what cost
Er det bare mig eller er mission getting Petter back in motion!!!!!?????
uff jeg vet det inte er bra men jeg liker ikke Petter, men ja ja de skal ende up together..
Synes klippene er altfor korte ?