3 kommentarer Skal ingen si 7 år First? vi 7 år venta på at du skulle gjøre det Men 7 år det er jo ikke jeg som pleier å si det…. Nå må det komme mange lange klipp inn i helga. Hele greia med Petter går alt for saaaaaaaaaakte
Men 7 år det er jo ikke jeg som pleier å si det…. Nå må det komme mange lange klipp inn i helga. Hele greia med Petter går alt for saaaaaaaaaakte
First?
venta på at du skulle gjøre det
det er jo ikke jeg som pleier å si det….
Nå må det komme mange lange klipp inn i helga. Hele greia med Petter går alt for saaaaaaaaaakte