3 kommentarer

  1. Skal ingen si

    First?

    3
    • vi

      venta på at du skulle gjøre det

      2
      • Men

        det er jo ikke jeg som pleier å si det….

        Nå må det komme mange lange klipp inn i helga. Hele greia med Petter går alt for saaaaaaaaaakte

        2