Irreiterende, men små og uskadelige. Bare ignorér det. Vift med hænderne og pust lidt, så du ikke får dem i næsen.
Mm
Grattis
Mmi
Zehraaaaa
For avvisende
For kald
Petter is to good for you
Men hun svarer
og det er frem kridt 🙂
??
?❤️
Lo
Det håper jag med
Nut
Zehra skjerp deg!
Ragnhild ?
Endelig
Ragnhild ?
Endeliiiiiig
scary canary
ahhh i hope they can bury the hatchet because kerim and yasir arrive on thursday, and then zehra can decide if she needs to establish boundaries with kerim or not
Åå klipp i morgen??
Hun svarer iallfall – godt tegn!??
Liker
Petter! Det er en mann som vet hva han vil og ikke gir seg ved første hindring?
Han er snill, oppmerksom, helhjertet, modig, morsom, sjarmerende og kjekk. Zehra, bare gift deg med ham, du kommer ikke til å angre❤️
-,-
På dørskiltet ❤️:
Her bor Petter og Zehra Heen
...
O_O
Pat
Zehra og Petter Derim
Eller
Zehra og Petter Heen-Derim
Yes men
Demir* 🙂
Er vel
Demir =P
Også mig
Åh Petter ?
Zehra gurl
Step up yo game!!
S
Han er egt for bra for ho, jaja satser på de ender sammen til slutt. Zehra som kommer til å tape mest på det.
????
Jeg håper virkelig de møtes
!
Ring honom då!!!
??♀️
Måske 15:15 betyder noget ???
Julia
Verste er at vi sikkert blir nødt til å vente helt til i morgen på at noe spennende skal skje. Holder på å dø av all ventingen på å se P og Z sammen igjen
Ewa
Meeetoooo
Ewa
Meeeetoooo
N
Bra at Petter ikke gir seg❤️ For en fin fyr, håper dette går bra!
Det håber vi også
Ske nu noget!
Plis skriv noget venligt
Zehra
Hmm
Bare meg som vil se Petter bli sjalu når zehra henger med kerim (som venner, men han prøver seg på henne?).
Nut
Gi meg gjerne en sjalu Petter bare Zehra kjapt gir ham noe ❤️ tilbake så han ikke kjølner helt. Zehra må la seg selv få lov til å være lykkelig forelska, akkurat som Celine. Og det kan hun bare bli med Pettern. Ferdig snakka
Ja....
…..det hoppas verkligen jag med Peter!
Cami
Zehra oppfører seg ikke bra. Synes ikke hun fortjener Petter lenger egentlig. Det var hun som «hang» seg på han fra begynnelsen. Han har faktisk ikke gjort noe galt, likevel har han gjort alt for å skvære opp.
Jada. Zehra har sikkert sine grunner. Men som Noora sa i SKAM. «Mennesker opplever jævlige ting hver dag, men klare likevel å være hyggelige mot andre»
Petter fortjener ikke å bli behandla sånn! Ferdig snakka! ❗️
S
Zehra tør ikke/greier ikke slippe Petter inn helt enda.. Jeg tenker at når hun gjør det kan det veldig godt hende at de kan være bra for hverandre.
Mjau
Petter är sta, därför fortsätter han ta kontakt. Og han vet att Zehra är sta…
My
Blank, överraska oss med ett klipp ikväll. Please
11 dage uden Petter og Zehra sammen
I dag må der ske noget fint og dybt. I dag må der komme en snak mellem dem, som skaber indsigt. Det må der!
Først
Kva er poenget med å skrive «først»??
Irreiterende, men små og uskadelige. Bare ignorér det. Vift med hænderne og pust lidt, så du ikke får dem i næsen.
Grattis
Zehraaaaa
For avvisende
For kald
Petter is to good for you
og det er frem kridt 🙂
?❤️
Det håper jag med
Zehra skjerp deg!
Endelig
Endeliiiiiig
ahhh i hope they can bury the hatchet because kerim and yasir arrive on thursday, and then zehra can decide if she needs to establish boundaries with kerim or not
Hun svarer iallfall – godt tegn!??
Petter! Det er en mann som vet hva han vil og ikke gir seg ved første hindring?
Han er snill, oppmerksom, helhjertet, modig, morsom, sjarmerende og kjekk. Zehra, bare gift deg med ham, du kommer ikke til å angre❤️
På dørskiltet ❤️:
Her bor Petter og Zehra Heen
O_O
Zehra og Petter Derim
Zehra og Petter Heen-Derim
Demir* 🙂
Demir =P
Åh Petter ?
Step up yo game!!
Han er egt for bra for ho, jaja satser på de ender sammen til slutt. Zehra som kommer til å tape mest på det.
Jeg håper virkelig de møtes
Ring honom då!!!
Måske 15:15 betyder noget ???
Verste er at vi sikkert blir nødt til å vente helt til i morgen på at noe spennende skal skje. Holder på å dø av all ventingen på å se P og Z sammen igjen
Meeetoooo
Meeeetoooo
Bra at Petter ikke gir seg❤️ For en fin fyr, håper dette går bra!
Ske nu noget!
Zehra
Bare meg som vil se Petter bli sjalu når zehra henger med kerim (som venner, men han prøver seg på henne?).
Gi meg gjerne en sjalu Petter bare Zehra kjapt gir ham noe ❤️ tilbake så han ikke kjølner helt. Zehra må la seg selv få lov til å være lykkelig forelska, akkurat som Celine. Og det kan hun bare bli med Pettern. Ferdig snakka
…..det hoppas verkligen jag med Peter!
Zehra oppfører seg ikke bra. Synes ikke hun fortjener Petter lenger egentlig. Det var hun som «hang» seg på han fra begynnelsen. Han har faktisk ikke gjort noe galt, likevel har han gjort alt for å skvære opp.
Jada. Zehra har sikkert sine grunner. Men som Noora sa i SKAM. «Mennesker opplever jævlige ting hver dag, men klare likevel å være hyggelige mot andre»
Petter fortjener ikke å bli behandla sånn! Ferdig snakka! ❗️
Zehra tør ikke/greier ikke slippe Petter inn helt enda.. Jeg tenker at når hun gjør det kan det veldig godt hende at de kan være bra for hverandre.
Petter är sta, därför fortsätter han ta kontakt. Og han vet att Zehra är sta…
Blank, överraska oss med ett klipp ikväll. Please
I dag må der ske noget fint og dybt. I dag må der komme en snak mellem dem, som skaber indsigt. Det må der!