Må dessverre innrømme at jeg måtte svelge noen fordommer nå. Pappaen er like fantastisk som Nadiya selv. ??????
Bra jobba Blank. Selv om det på mange måter faktisk ga oss det inntrykket. Men Nadiya er bare som hvilken som helst anna ungdom, Hun ønsker jo selvfølgelig ikke å skuffe foreldrene sine uansett hvordan de er.
Nina
Zerha pliss jeg vil at du og peter skal bli sammen ikke slå opp med han
Nina
Zerha Vær så snill bil sammen med peter
Nina
Kjære zerha pils vær samme med peter
Trænger til at se petter
Om han er okay
sinus
Hva er det de sier i storyen? Jeg får ikke til å se med lyd
S
Du kan se hele med lyd på nadyas Instagram
Heihei sinus
Nadiya: Abo, hva synes du om håret mitt!?
Pappa: kjempe…. Eeh.. Rustete
Nadiya ler og sier bustete
Yup
Hun spør hva han syne som håret. Han sier at hun er «rustete». ?❤️❤️❤️
Rustete-dansker-hjælp ??
??? Hvad betyder rustete?
Oversettelse
Rusten
haha
han sier det feil, tror han mener enten bustete eller rufsete. Messy hair (engelsk)
????
Bustete på norsk = pjusket på dansk
norje
haha det han skulle si var «bustete» = messy (hair)
N
Nå synes jeg vi bør få en oppklaring med P og Z. Har de ikke møttes på skolen engang?
Petter
Har vel slutta på skolen, siden han ble signa?
Kvakk kvakk
Litt rart å ikkje fullføre semesteret iallfall. Han får jo ikkje gjort om lånet til stipend om han ikkje tek eksamen…
!
Vadå «gjort om lånet till stipend»??!! Vad är norge för lyxland egentligen?????
Www.lanekassen.no
Check it out
signa
ble han, og droppa vel ut av skolen?
Kvakk kvakk
Dei går jo ikkje på same studium, og Petter tek ikkje studiene så seriøst, kanskje… Eg veit ikkje kor stort campus dei er på, men eg har studert på same campus med folk i fleire år, og likevel må vi aktivt ta kontakt for å møtast, for vi har førelesningar i forskjellige bygg, pauser på ulike tidspunkt, fleire kantiner osv.
nils georg
jæææ
?
Jeg skjønner ikke hvorfor jentene kjenner sine egne foreldre så dårlig at de «ikke så den komme». Pappa er jo en real kar. Ingen grunn til panikk, Nadiya, Zehra og Amina. Var det for å freake ut kommentarfeltet? LItt rart plot…
B
Helt enig. Virker som om serieskaperne la opp til det for så å kunne beskylde oss for å være fordomsfulle. Det er jo ikke fordommer når jentene selv var redde for konsekvensene. Synes det hele ble ganske dumt.
Men
Du vet jo ikke hvordan de tar alle situasjoner. Det er noe du lærer litt og litt, etterhvert som du kommer i disse situasjonene med foreldrene dine. Ungdommer kjenner gjerne ikke foreldrene sine som så mye annet enn foreldre i starten, omsorgspersoner, det er ikke sikkert engang foreldrene selv har avgjort på forhånd hvordan de skal reagere på alt.
Videoen funker ikke helt ?
Men kjempegøy å se humøret til faren ❤️♥️❤️♥️
SÅ FANTASTISK
at faren til Nadyia reagerer præcis som han burde og ser hvem den virkelige skurk er: Moa, ikke Nadiya selv. ??
Seff er pappa like søt som Nadyia ❤️
Må dessverre innrømme at jeg måtte svelge noen fordommer nå. Pappaen er like fantastisk som Nadiya selv. ??????
Bra jobba Blank. Selv om det på mange måter faktisk ga oss det inntrykket. Men Nadiya er bare som hvilken som helst anna ungdom, Hun ønsker jo selvfølgelig ikke å skuffe foreldrene sine uansett hvordan de er.
Zerha pliss jeg vil at du og peter skal bli sammen ikke slå opp med han
Zerha Vær så snill bil sammen med peter
Kjære zerha pils vær samme med peter
Om han er okay
Hva er det de sier i storyen? Jeg får ikke til å se med lyd
Du kan se hele med lyd på nadyas Instagram
Nadiya: Abo, hva synes du om håret mitt!?
Pappa: kjempe…. Eeh.. Rustete
Nadiya ler og sier bustete
Hun spør hva han syne som håret. Han sier at hun er «rustete». ?❤️❤️❤️
??? Hvad betyder rustete?
Rusten
han sier det feil, tror han mener enten bustete eller rufsete. Messy hair (engelsk)
Bustete på norsk = pjusket på dansk
haha det han skulle si var «bustete» = messy (hair)
Nå synes jeg vi bør få en oppklaring med P og Z. Har de ikke møttes på skolen engang?
Har vel slutta på skolen, siden han ble signa?
Litt rart å ikkje fullføre semesteret iallfall. Han får jo ikkje gjort om lånet til stipend om han ikkje tek eksamen…
Vadå «gjort om lånet till stipend»??!! Vad är norge för lyxland egentligen?????
Check it out
ble han, og droppa vel ut av skolen?
Dei går jo ikkje på same studium, og Petter tek ikkje studiene så seriøst, kanskje… Eg veit ikkje kor stort campus dei er på, men eg har studert på same campus med folk i fleire år, og likevel må vi aktivt ta kontakt for å møtast, for vi har førelesningar i forskjellige bygg, pauser på ulike tidspunkt, fleire kantiner osv.
jæææ
Jeg skjønner ikke hvorfor jentene kjenner sine egne foreldre så dårlig at de «ikke så den komme». Pappa er jo en real kar. Ingen grunn til panikk, Nadiya, Zehra og Amina. Var det for å freake ut kommentarfeltet? LItt rart plot…
Helt enig. Virker som om serieskaperne la opp til det for så å kunne beskylde oss for å være fordomsfulle. Det er jo ikke fordommer når jentene selv var redde for konsekvensene. Synes det hele ble ganske dumt.
Du vet jo ikke hvordan de tar alle situasjoner. Det er noe du lærer litt og litt, etterhvert som du kommer i disse situasjonene med foreldrene dine. Ungdommer kjenner gjerne ikke foreldrene sine som så mye annet enn foreldre i starten, omsorgspersoner, det er ikke sikkert engang foreldrene selv har avgjort på forhånd hvordan de skal reagere på alt.
Men kjempegøy å se humøret til faren ❤️♥️❤️♥️
at faren til Nadyia reagerer præcis som han burde og ser hvem den virkelige skurk er: Moa, ikke Nadiya selv. ??