Jeg virkelig håper at noe kommer til å skje mellom Zehra & Petter. Jeg skal på en bursdagsfest men jeg skal fortsatt skjekke nettstedet her hele kvelden haha.
Greven
Joda
Kom
til landsbyen
Oldis
…Jo! :p
eller hva med?
Jo.
Anda
Nei, Jo er oppteken.
Yes!
La det skje noe i kveld da!
Guilty pleasure
Hva gjør N her? Sjekker at Z er opptatt slik at hun og A kan sette igang med secret plan?
Anonym
Synes det er lidt sjovt at folk bliver ved med at snakke om en hemmelig plan.
I det klip er det tydeligt at Zehra er der for at lave lektier, ikke for at have sjov. Senere kommer der en video hvor amn ser at alle 3 piger danser og hygger sig, og i klippet i går får vi af vide at de ikke blev færdig med Aminas lektier. Så den plan Amina og Nadiya havde var nok bare at de skule have en hyggeaften, i stedet for at lave lektier.
Formålet med den her besked kan være fordi hun vil at de skulle hænge ud sammen, eller det kan være en mulighed for at tjekke om Zehra var optaget så hun kan hænge ud med de drenge hun var sammen med sidst.
C
Hahaha, var så upptagen med att läsa chatten så fick slänga mig mot bussdörrarna mycket odiskret så jag inte missade att gå av på min hållplats ?
Tilda
Själv hoppas jag att det ska bli något mellan Zehra och Selma! <3
Fersken
Tror godt de kunne blive venner de to
Fersken
og jeg tror egenligt godt Selma kan være der i dag og være med på at lave remix.
?
Det skjer sikkert noe mellom Petter og Zehra, også dukker tilfeldigvis Selma opp
Hmm...
Eg tror ennå det er en overraskelse til zerha, nadiya og amina holder på med ???
.
Den gif = Mig hver eneste gang Zehra og Petter interagerer.
Håper
at det blir faktisk bare de to, men tror at en eller alle (?!) band medlemmer kommer til å bli med. But we are allowed to hope ass.
Hvis
Han vil rette opp inntrykket etter Harry Potter bildet som han sa så tipper jeg han vil impe henne…
@1
Venter i spenning!!!???? har refresha 20 ganger den siste timen alene????
-,-
Mulig hun slutter på jobb klokka 18.00. Sjekket åpningstidene på kaffebaren ?. 11 minutter igjen, tipper på interessant(e) klipp hvor det blir oppklart om Petter og Selma er sammen eller ikke. Er det det er lagt opp til denne uka.
uhhh….yes!
Jeg virkelig håper at noe kommer til å skje mellom Zehra & Petter. Jeg skal på en bursdagsfest men jeg skal fortsatt skjekke nettstedet her hele kvelden haha.
Joda
til landsbyen
…Jo! :p
Jo.
Nei, Jo er oppteken.
La det skje noe i kveld da!
Hva gjør N her? Sjekker at Z er opptatt slik at hun og A kan sette igang med secret plan?
Synes det er lidt sjovt at folk bliver ved med at snakke om en hemmelig plan.
I det klip er det tydeligt at Zehra er der for at lave lektier, ikke for at have sjov. Senere kommer der en video hvor amn ser at alle 3 piger danser og hygger sig, og i klippet i går får vi af vide at de ikke blev færdig med Aminas lektier. Så den plan Amina og Nadiya havde var nok bare at de skule have en hyggeaften, i stedet for at lave lektier.
Formålet med den her besked kan være fordi hun vil at de skulle hænge ud sammen, eller det kan være en mulighed for at tjekke om Zehra var optaget så hun kan hænge ud med de drenge hun var sammen med sidst.
Hahaha, var så upptagen med att läsa chatten så fick slänga mig mot bussdörrarna mycket odiskret så jag inte missade att gå av på min hållplats ?
Själv hoppas jag att det ska bli något mellan Zehra och Selma! <3
Tror godt de kunne blive venner de to
og jeg tror egenligt godt Selma kan være der i dag og være med på at lave remix.
Det skjer sikkert noe mellom Petter og Zehra, også dukker tilfeldigvis Selma opp
Eg tror ennå det er en overraskelse til zerha, nadiya og amina holder på med ???
Den gif = Mig hver eneste gang Zehra og Petter interagerer.
at det blir faktisk bare de to, men tror at en eller alle (?!) band medlemmer kommer til å bli med. But we are allowed to hope ass.
Han vil rette opp inntrykket etter Harry Potter bildet som han sa så tipper jeg han vil impe henne…
Venter i spenning!!!???? har refresha 20 ganger den siste timen alene????
Mulig hun slutter på jobb klokka 18.00. Sjekket åpningstidene på kaffebaren ?. 11 minutter igjen, tipper på interessant(e) klipp hvor det blir oppklart om Petter og Selma er sammen eller ikke. Er det det er lagt opp til denne uka.